wtorek, 18 października 2011

N&B Mydło Naturalne Arganowe






Mydło arganowe było pierwszym, jakie poznałam, spośród licznych mydeł marki N&B. Zakupiłam je, oczywiście, w Biolanderze. Mydełko to zamówiłam kierując się opiniami klientek na stronie sklepu. Z niecierpliwością czekałam więc na przesyłkę. 

Okazało się, że te pozytywne opinie nie były przesadzone. Mydełkiem byłam zachwycona. To mydło dobrze się pieni, nie wysusza skóry i przepięknie pachnie. Zapach jest intensywny, ale nie agresywny. Pachnie nim cała łazienka. Nadaje się do mycia twarzy, całego ciała i do higieny intymnej, dla dorosłych i dla dzieci.

Swoje właściwości mydło w dużym stopniu zawdzięcza zawartości oleju arganowego. Olej ten chroni naskórek przed wysychaniem, wygładza podrażnioną skórę, działa przeciwzapalnie, rewitalizuje, opóźnia procesy starzenia skóry. Mogą się nim myć osoby o skórze wrażliwej, dojrzałej, suchej, alergicznej i trądzikowej. Może też być stosowane przy chorobach skórnych.




INCI: sodium palmitate, sodium palm, kernelate, aqua, argania spinosa, oleum essentialis, glycerin, beurre de karite.

Mydło N&B Arganowe oferuje Biolander. Dodatkową zaletą tych mydeł jest przystępna cena. Z kodem rabatowym ad-2032 będą jeszcze o 5% tańsze.
 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...