poniedziałek, 24 października 2011

ARGILE PROVENCE Mascara do Rzęs BIO

Mój kolejny naturalny kosmetyk do makijażu to Argile Provence Mascara do Rzęs Bio.
Ten tusz bardzo miło mnie zaskoczył. Bardzo ładnie podkreśla oczy, nie kruszy się krótko po nałożeniu, tusz z górnych rzęs nie brudzi dolnych powiek podczas mrugania.
Gdy stosowałam tusze drogeryjne, zaraz po powrocie z pracy musiałam zmywać makijaż, gdyż tusz sprawiał, że piekły mnie oczy. Teraz, gdy używam tuszu Argile Provence, tego zjawiska nie ma, co jest dla mnie bardzo miłą niespodzianką.

Mascara Argile Provence ma bardzo dobrą, wygiętą szczoteczkę, która jest bardzo wygodna ponieważ jej kształt jest dostosowany do kształtu oka. 

 Rzęsy wyglądają naturalnie i jednocześnie są pogrubione i wydłużone. W celu mocniejszego podkreślenia oczu można nałożyć na rzęsy dwie warstwy tuszu. Tusz nie skleja rzęs i nie tworzy na nich nieestetycznych grudek.

Kolejną zaletą tej mascary jest łatwość zmywania. 

Tusz w swoim składzie zawiera między innymi olej z nasion malin i rycynę. Składniki te odżywiają rzęsy i stymulują ich odrost. Zjawisko wypadania rzęs prawie nie występuje.


Produkt ten posiada certyfikaty  ECOCERT, COSMEBIO Logo Zielone i nie jest testowany na zwierzętach.



Mascarę do rzęs BIO Argile Provence znaleźć możemy w ofercie Biolandera, a kod rabatowy ad-2032 obniży cenę o 5%.p://www.biolander.com/produkty/kategoria/produkt/tusz-do-rzes/naturado-czarna-mascara-do-rzes-bio/://www.biolander.com/produkty/kategoria/produkt/tusz-do-rzes/naturado-czarna-mascara-do-rzes-bio/b

2 komentarze:

  1. Ale ładne oczy, a makijaż tylko je podkreśla. A swoją drogą nigdy nie spodziewałam się, ze bio kosmetyki mogą być dobre, a tu może czas przerzucić się właśnie na nie...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd odkryłam salon kosmetyczny w Krakowie, moje rzęsy stały się moim największym atutem. Dzięki przedłużaniu rzęs, teraz są długie i zmysłowe, dodając mojemu spojrzeniu wyrazistości. Zdecydowałam się również na redukcję cellulitu, aby pozbyć się niechcianych nierówności skóry. Dodatkowo, elektrostymulacja poprawiła kondycję mojego ciała i dodaje mu energii. Jestem zachwycona efektami tych zabiegów i nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w tym niezwykłym salonie. To miejsce, w którym mogę zatroszczyć się o siebie i poczuć się pięknie i pewnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...