środa, 12 października 2011

LABOGRAVIER Krem na Noc Cosmo Naturel






Jest to mój pierwszy krem tej marki. Dosyć długo zastanawiałam się, czy zamówić właśnie ten krem, czy jakiś inny, już mi znany. Jednak chęć poznania czegoś nowego zwyciężyła. Zamówiłam go i nie zawiodłam się. Już przy pierwszym użyciu Como Naturel mnie zaskoczył, przede wszystkim tym, że błyskawicznie się wchłania i...matuje skórę. Zupełnie jak krem na dzień! Po raz pierwszy spotkałam się z takim działaniem kremu na noc.
Jest to bardzo bogaty krem. Zawiera oleje i ekstrakty roślinne BIO takie jak: wiesiołek, ogórecznik, olej arganowy, masło shea, olejek różany Muscat, Woda Różana.
Oprócz bazy podstawowej zawiera także:
-  glicerynę roślinną w celu utrzymania optymalnego nawilżenia,
-  oleje roślinne z upraw ekologicznych, które także potrzebne są do 
   nawilżenia skóry,
wyciągi roślinne (aloes, nagietek, malwa) o właściwościach 
   kojących, łagodzących i nawilżających.

Po wieczornej aplikacji tego kremu, rano cera jest odżywiona, nawilżona i napięta. Opakowanie kremu Cosmo Naturel to estetyczna buteleczka z pompką.



Cosmo Naturel to cała linia kosmetyków firmy LABORATOIRE GRAVIER. Oprócz kremu na noc znajdziemy w niej: Krem do Cery Suchej, Krem do Skóry Wrażliwej, Krem Anti - Age, Krem Nawilżający, Mleczko do Demakijażu.



W skład tej linii kosmetyków wchodzą również: Krem z Filtrem "SPF 25" BIO, Mleczko do Twarzy i Ciała po Opalaniu BIO i Samoopalacz Spray BIO.












O tym, że kosmetyki Cosmo Naturel są naprawdę naturalne i nie są testowane na zwierzętach świadczą certyfikaty:                                                                                                    



                               

Wszystkie kosmetyki z linii COSMO NATUREL można kupić w sklepie  BIOLANDERa kod rabatowy    ad-2032  gwarantuje 5% zniżki.  

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...