piątek, 1 czerwca 2012

Szampon dla dzieci Babydream



      
      Zapewne wiele osób zna rossmanowską linię kosmetyków dla dzieci  Babydream. Nie mam już małych dzieci, mimo to jeden z kosmetyków z tej linii zawsze można znaleźć w mojej łazience, a mianowicie szampon.
Moje włosy mają skłonność do przetłuszczania się i dlatego myję je codziennie. Zazwyczaj używam do tego celu naturalnych szamponów dla dorosłych, ale czasem niezbędny jest szampon dla dzieci. Dlaczego jest taki niezbędny? 
Otóż w pielęgnacji swoich włosów stosuję olejowanie. Najczęściej są to indyjskie olejki do włosów. Nakładam je na włosy na noc, a rano trzeba czymś skutecznie zmyć ten tłuszcz. I tu właśnie świetnie radzi sobie  Szampon dla dzieci Babydream. Wystarczy dwukrotnie namydlić włosy tym szamponem i po oleju nie ma ani śladu. Z początku próbowałam zmywać olejki szamponami dla dorosłych, ale nie było to takie proste. Trzeba było mydlić włosy nawet po 4 - 5 razy.





Prawdopodobnie inne szampony dla dzieci też dobrze by sobie poradziły ze zmywaniem olejków. Po prostu  jest w nich więcej detergentów niż w szamponach dla dorosłych. Z reguły są to detergenty łagodniejsze niż w szamponach dla dorosłych, chociaż niektóre szampony dla dzieci zawierają nawet SLS. Nic więc dziwnego, że szampony dla dzieci są skuteczniejsze w zmywaniu olejków.




Szampon Babydream wybrałam przede wszystkim ze względu na jego skład. Nie zawiera SLS, silikonów i parabenów. W jego składzie znajdziemy pantenol, wyciąg z kiełków pszenicy i z rumianku.




Szampon dobrze się pieni i ma ładny zapach zbliżony do zapachu rumianku. Czytałam na kilku blogach kosmetycznych, że plącze on włosy i trudno je rozczesać. Ja nie zauważyłam u siebie takiego zjawiska. Rozczesuję włosy bez problemu i bez stosowania żadnej odżywki. Być może zależy to od rodzaju włosów. Po umyciu moje włosy są miękkie, błyszczące i nie elektryzują się.
Szampon Babydream ma jeszcze jedną zaletę. Jest nią niska cena. Butelka o pojemności 250 ml kosztuje w granicach 4 złotych. Polecam wszystkim dziewczynom, które olejują włosy. Ten szampon do zmywania olejków jest idealny.

14 komentarzy:

  1. Ja właśnie się nad nim zastanawiam.
    Kupiłam szampon z TBS, ale bardzo szybko mi się po nim włosy przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować Babydream. Jeśli się nie sprawdzi, to mała strata gdyż szampon kosztuje grosze.

      Usuń
  2. U mnie niestety okropnie plącze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnaś zastosować po myciu odżywkę albo po prosty zmienić szampon.

      Usuń
  3. u mnie odpada, jest dla dzieci, wiec niech tak zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że jest dla dzieci nie używam go stale lecz tylko do zmywania olejków. W pozostałe dni używam szamponów dla dorosłych.

      Usuń
  4. Ja chyba chcę poczuć się dzieckiem. Jeśli dobrze zmywa oleje to musze go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała! Miałybyśmy dzisiaj święto, pewnie jakieś prezenty...

      Usuń
  5. Był moim faworytem, ale niestety mnie podrażnił po 3 miesiącach stosowania :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niestety mam strasznie mieszane uczucia co do tego szamponu, jest taki ,,szorstki'' w swojej konsystencji. Myślałam, że to kwestia tego, że używam lakier do włosów, ale nawet jak myłam nim włosy bez lakieru to też tak było. Nie wiem w czym rzecz. Teraz używam inny dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie istnieje kosmetyk dobry dla wszystkich. Widocznie Twoim włosom ten szampon nie odpowiada.

      Usuń
  7. a ja muszę go w końcu wypróbować :) teraz mi się wszystkie kończą więc jest okazja żeby kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno spróbuję, już od jakiegoś czasu szukałam czegoś dobrego do zmywania oleju z włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rycynę zmywam tym szamponem za pierwszym razem, a wprawy wcale nie mam z szamponami bez sls. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...