czwartek, 14 czerwca 2012

NATURA SIBERICA Organiczny Szampon do Włosów. Neutralny.



        
          Nigdy jeszcze nie używałam  kosmetyków rosyjskich. Ani naturalnych, ani żadnych innych. Jednak od pewnego czasu widuję na blogach kosmetycznych bardzo pochlebne opinie na temat kosmetyków naturalnych pochodzących z Rosji. Postanowiłam i ja spróbować. Moje pierwsze zamówienie było bardzo skromne. Zamówiłam tylko dwa produkty. Jednym z nich jest  Organiczny Szampon do Włosów Neutralny  produkowany przez rosyjską firmę NATURA  SIBERICA.




NATURA SIBERICA  produkuje swoje kosmetyki na bazie ziół i owoców rosnących obficie na Syberii i Dalekim Wschodzie. Rosną one w surowym klimacie, który sprawia, że posiadają właściwości niespotykane u roślin pochodzących z innych obszarów naszego globu. To właśnie tym roślinom kosmetyki NATURA SIBERICA  zawdzięczają swoje właściwości pielęgnacyjne.

Skład szamponu INCI:  Aqua with infusions of:  Organic Anthemis Nobilis Extract, Organic Saponaria Officinalis Extract, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Bidens Tripartita Extract, Glycyrryhyza Uralensis Fisch Extract, Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Extract, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

Skład tego szamponu uważam za bardzo dobry. Znajdziemy w nim dużo ekstraktów ziołowych gwarantujących jego naturalność. Tę naturalność gwarantuje również certyfikat ICEA.


ICEA - Instytut Certyfikacji Etyki Środowiska - jeden z najważniejszych organów certyfikujących produkty naturalne i organiczne we Włoszech i Europie.
Produkty certyfikowane logo ICEA posiadają następujące cechy: 
  • wytwarzane są z surowców naturalnych i składników aktywnych pochodzenia roślinnego, zatwierdzonych przez standardy AIAB (Włoskie Stowarzyszenie Rolnictwa Ekologicznego),
  • nie zawierają barwników syntetycznych,
  • nie zawierają surowców pochodzących z organizmów genetycznie modyfikowanych (GMO),
  • nie są testowane na zwierzętach,
  • posiadają opakowania z surowców nadających się do ponownego przetworzenia,
  • brak stosowania radioaktywnego naświetlania (stosowanego w celach sterylizacji produktu).

Producent obiecuje:

  
Moja opinia:
używam tego szamponu codziennie od tygodnia. Wiem, tydzień to niezbyt długo, ale na podstawie tego tygodnia mogę powiedzieć, że to, co obiecał producent sprawdziło się w rzeczywistości. 


Szampon rzeczywiście jest delikatny. Pieni się dosyć obficie wytwarzając gęstą pianę. Ładnie pachnie. Zapach ten określiłabym jako kwiatowo - ziołowy i jednocześnie orzeźwiający. Konsystencję ma żelowatą, niezbyt gęstą. Nie jest barwiony.
 Szampon rzeczywiście jest delikatny. 
Dosyć często zdarza mi się, że swędzi mnie skóra głowy. Łupieżu nie mam, skóra wygląda na zdrową, a jednak swędzi. Odkąd używam tego szamponu swędzenie nie wystąpiło ani razu.

Włosy po umyciu szamponem NATURA  SIBERICA Idealnie się rozczesują. Nie ma potrzeby stosowania w tym celu odżywki. Po wyschnięciu ładnie się błyszczą i dobrze się układają. Zauważyłam jeszcze jedną zaletę tego szamponu. Umyte nim włosy nie elektryzują się. Mogę je czesać plastikowym grzebieniem i nic. Elektryzowania nie ma, a przecież nie stosowałam żadnej odżywki. Podoba mi się to bardzo.

I jeszcze jedno. Estetyczna butelka z białego plastiku zawiera aż 400 ml szamponu, a kosztuje tylko 19,90 zł. Jak dla mnie rewelacja. Polecam!



24 komentarze:

  1. super, też zamówiłam ten szampon, widzę, że warto było

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze nie pożałujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamówię na pewno, ale dopiero za miesiąc. Wypłata mi się już kończy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem co zamówię podczas kolejnych zakupów w sklepie Kalina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna recenzja pochlebna i kussii mnieeeeee ten szamponnn... o nieeeee :P dopisuję do swojej "skromnej" listy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach sprawdził się idealnie, a dodatkowy atut to rozsądna cena.

      Usuń
  6. Oooo fajna sprawa z tym szamponem! Uwielbiam produkty organiczne, a do włosów to już szaleństwo :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już też mam swoje zamówienie z tego sklepu: odżywkę, pianę, peelin do stóp i olej do stóp. Wczoraj na pierwszy ogień poszty stopy. Już wkrótce napiszę mopją opinie. A szampon kupię przy nastęnym zamówieniu. Widzę dobry skład, rumianek w nim. To mi pasuje - przynajmniej z opisu.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że Syberia to skarbnica najróżniejszych roślin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. I tamtejsze środowisko jest jeszcze niemal dziewicze.

      Usuń
  9. Widzę że rosyjskie kosmetyki się rozprzestrzeniają, super! :) Dla mnie ten szampon do suchych jest najlepszy, a ten neutralny jest 2 w kolejce do wypróbowania (po serii "ochrona i odżywienie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze będę musiała wypróbować ten do włosów tłustych i do farbowanych. No i w kolejce na zamówienie czekają kremy do twarzy, tylko najpierw muszę zużyć te, które mam w domu.

      Usuń
    2. Oj rozprzestrzeniają się. Ja trafiłam do Kaliny z blogu siemepre-la-belleza.

      Usuń
  10. do mnie idzie właśnie szampon tej firmy ale do włosów tłustych :) oby się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam balsam do włosów tłustych i jestem zadowolona z działania, składu jak i ceny. Za poprzedni balsam płaciłam chyba 48 zł za 250 ml a tu 20 zł i to za 400 ml :) i jestem pewna w tym przypadku, że tańsze nie oznacza gorszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ceny tych kosmetyków są bardzo korzystne, a jakość i skład bardzo dobre. Ja mam balsam na propolisie łopianowym i jestem z niego zadowolona. Kosztował zaledwie 18,50 zł za 600 ml.

      Usuń
  12. Gdzie mozna kupic ten szampon? Tylko w internecie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w sklepie internetowym KALINA. http://kalina-sklep.pl/organiczny-szampon-do-wlosow-neutralny-bez-sls-400ml-p-130.html

      Usuń
  13. Ciekawy szampon i tani! Skład też dość dobrze wygląda. Chyba się skusze...

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że będzie droższy... a jak taka cena, to chętnie się skuszę, jak wpadnie mi coś do portfela :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...