wtorek, 29 maja 2012

TAG: Wiem co jem!





Otagowała mnie  LIMONKA, autorka bloga Natura z LIMONKĄ. Bardzo dziękuję za otagowanie.




ZASADY:

  • 1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady.
  • 2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania.
  • 3. Otaguj kolejne pięć osób.
PYTANIA:
  • 1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
  • 2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
  • 3. Jesz dużo owoców i warzyw?
  • 4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
  • 5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
  • 6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
  • 7. Czy lubisz gotować?
  • 8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
  • 9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
  • 10. Ile posiłków jesz dziennie?
  • 11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)? 


ODPOWIEDZI  NA  PYTANIA:
  • 1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Staram się odżywiać zdrowo, ale nie zawsze mi to wychodzi tak jak bym chciała. Czasem jest to skutkiem wieloletnich przyzwyczajeń, a czasem okoliczność np. uroczystości rodzinne czy przebywanie poza domem.
  • 2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Oczywiście, że zwracam uwagę na skład produktów. Generalnie staram się nie kupować żywności wysoko przetworzonej, a jeśli już muszę kupić tego rodzaju produkt, to unikam wszelkich chemicznych dodatków typu konserwanty, poprawiacze smaku, wyglądu, zapachu ze słynnym glutaminianem sodu na czele. 

  • 3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Tak, staram się jeść dużo warzyw i owoców.
  • 4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Oczywiście, że się odchudzałam, jak chyba większość kobiet. Kilka lat temu odchudzałam się przy pomocy produktów Herbalife. Potem przez jakiś czas stosowałam dietę strukturalną. Oba sposoby były skuteczne. Czy w przyszłości zamierzam się odchudzać? Trudno powiedzieć. Jeśli zdarzy mi się przytyć to pewnie będę się odchudzać. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.
  • 5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
W zasadzie tak. Co prawda nie miałabym nic naprzeciw, żeby niektóre części tego ciała były bardziej doskonałe, ale nigdy w tym celu nie zdecydowałabym się na operację plastyczną. 
  • 6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Właściwie nie mam jednej ulubionej potrawy. Mam przez pewien czas apetyt na jakąś potrawę czy potrawy, potem mi to przechodzi i mam apetyt na inne.
  • 7. Czy lubisz gotować?
Kiedyś lubiłam. Teraz, po wielu latach obowiązkowego gotowania, to  "lubienie" w znacznym stopniu mi przeszło. Lubię natomiast różne kulinarne eksperymenty i testowanie nowych przepisów.
  • 8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Chciałabym wyeliminować gluten i nabiał, ale to też nie za bardzo mi się udaje. Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Wprowadzić bym chciała jeszcze więcej warzyw i owoców, oczywiście surowych.
  • 9.Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
Przełknąć nie mogę owoców morza. Natomiast cały czas mogłabym jeść owoce. Uwielbiam owoce. Wszystkie.
  • 10. Ile posiłków jesz dziennie?
Jadam 4 - 5 posiłków.
  • 11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?
Nie, nie piję tyle wody. Wypijam od dwóch do czterech szklanek dziennie, ale poza tym pijam też inne napoje; kawa, herbata, herbatki ziołowe, soki własnej roboty. Poza tym staram się słuchać mojego organizmu i piję przede wszystkim wtedy gdy organizm się tego domaga tzn. gdy chce mi się pić lub gdy mam ochotę na jakiś napój.
Teraz przyszła kolej na najtrudniejsze zadanie, a mianowicie otagowanie pięciu osób. Najtrudniejsze, ponieważ wszystkie blogerki, które bym chciała otagować odpowiadały już na te pytania. W tej sytuacji do zabawy zapraszam wszystkich, którzy mają na to ochotę. 
   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...