czwartek, 1 grudnia 2011

ARGILE PROVENCE Szampon Verger d`Andalousie 500 ml.




     Argile Provence Szampon Verger d`Andalousie jest drugim naturalnym szamponem jaki zakupiłam w Biolanderze.




Zastanawiałam się czy kupić ten szampon gdyż jest to właściwie szampon i żel pod prysznic. Takie dwa w jednym. Dlatego właśnie miałam opory sądząc, zgodnie ze znanym powiedzeniem, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. W końcu postanowiłam go kupić i na własnej skórze przekonać się o jego jakości. Kupiłam i nie żałuję.

Szampon ma piękny cytrusowy zapach. Jest gęsty i wydajny. Włosy umyte tym szamponem są miękkie, lśniące i ładnie się układają. Mam nawet wrażenie, że włosy wyglądają tak, jakby zwiększyły nieco swoją objętość. Rozczesuję je z łatwością bez stosowania odżywki. Duża, półlitrowa butelka wystarcza na dłuższy czas.

Szampon Verger d`Andalousie można kupić również w znacznie mniejszym opakowaniu, a mianowicie w buteleczce o pojemności 125 ml.

Jest to dobre rozwiązanie gdy czeka nas np. kilkudniowy wyjazd. Zabieramy ze sobą małą buteleczkę i mamy czym umyć całe ciało i włosy.


Szampon Verger d`Andalousie jest produktem w pełni naturalnym. Posiada certyfikaty:
     ECOCERT                                                 
     COSMETIQUE - BIO
Nie jest testowany na zwierzętach.

 Główne składniki szamponu to: woda kwiatowa z kwiatów pomarańczy i melisy, olejki eteryczne z mandarynki, grapefruita, gorzkiej pomarańczy i macierzanki. To właśnie tym olejkom szampon zawdzięcza swój piękny, cytrusowy, orzeźwiający zapach.

Jak już wspominałam, Szampon Verger d`Andalousie można kupić w Biolanderze. Robiąc zakupy w tym sklepie można skorzystać z kodu rabatowego ad-2032. 
 Kod obniży cenę zakupionych kosmetyków o 5%.

         Kod rabatowy  ad-2032 obniża ceny o 5%.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...