niedziela, 17 lutego 2019

YOPE Naturalny kojący balsam do rąk i ciała Werbena



      Kilka miesięcy temu w moim mieście otwarto drogerię Hebe. W ofercie tej drogerii dominują kosmetyki chemiczne ale jest też trochę naturalnych. Tam właśnie kupiłam Naturalny kojący balsam do rąk i ciała Werbena marki YOPE.




Producent tak pisze o tym balsamie: Składniki balsamu są znane z właściwości kojących i regenerujących przesuszoną i podrażnioną skórę. Tak działa między innymi ekstrakt z werbeny, olej z kwiatów nagietka lekarskiego, żel z aloesu i olej kokosowy. Zawarte w balsamie masło shea i olej z oliwek intensywnie nawilżają oraz chronią skórę przed utratą wilgoci i działaniem czynników drażniących takich jak: wiatr, niska temperatura, suche powietrze.



Balsam otrzymujemy w plastikowej butelce z pompką. Butelka nie jest przezroczysta ale, patrząc pod światło, można zobaczyć jak dużo balsamu jeszcze się w niej znajduje. Pompka też działa bardzo dobrze i dozuje taką ilość kosmetyku jaką potrzebujemy.
Balsam ma konsystencję lekkiego kremu i bardzo przyjemny zapach. Producent pisze, że jest to zapach cytrusowy, lekko koloński, orzeźwiający. I rzeczywiście taki właśnie jest.



Ze względu na lekką konsystencję balsam łatwo rozprowadza się po skórze. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. To, plus bardzo ładny i świeży zapach sprawia, że balsam jest kosmetykiem bardzo przyjemnym w użyciu. Jego działaniu też nie można nic zarzucić. Pozostawia skórę dobrze odżywioną i nawilżoną, nie ma na niej śladu suchości. Może nie jest to jakiś nadzwyczajny hit ale całkiem poprawny kosmetyk. Chyba będę do niego wracała, a przede wszystkim wypróbuję pozostałe balsamy tej marki. Myślę, że nie będą gorsze. Jest to mój pierwszy kosmetyk od YOPE. Mam też ochotę wypróbować ich kremy do rąk i kosmetyki włosowe i pewnie z czasem to zrobię.
Całkowity skład balsamu jest taki:


Znacie kosmetyki YOPE? Jeśli tak, to co o nich sądzicie?  

27 komentarzy:

  1. JEden z moich ulubionych zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, zapach dość specyficzny. Mój ulubiony również.

      Usuń
  2. Jakość skóry pogarsza się zwłaszcza w sezonie grzewczym, gdy powietrze staje sie suche. Oprócz kosmetyków warto tez zadbać o odpowiednią jakość powietrza którym oddychamy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go używam - jest boski! :) Szczególnie zapach jest oszałamiający. Korzystając z okazji i Twojej wiedzy na temat kosmetyków i zabiegów zapytam - czy korzystałaś kiedyś z zabiegów depilacji laserowej? Znalazłam ciekawą ofertę gabinetu Aestetikahttps://goo.gl/maps/D94rKAYbwuT2 i zastanawiam się mocno nad skorzystaniem :) Boję się tylko trochę bólu, który się z tym wiąże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nigdy nie korzystałam z takiego zabiegu.

      Usuń
  4. Mnie już ich produkty nie kuszą, miałam krem do rąk i mydła i wszystko było przeciętne:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak też lubię naturalne kosmetyki, ostatnio zaczęłam się bawić w robienie domowych kosmetyków. I wiecie co wypróbowałam stare sposoby na trądzik, które znalazłam na https://www.jestmodnie.pl/jak-zrobic-domowa-maseczke-na-tradzik Po latach zmagania się z trądzikiem i stosowaniu drogich preparatów doszłam do wniosku, że mąka ziemniaczana i miód to najlepsze naturalne produkty na trądzik

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam tego produktu, chetnie sobie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisane w fajnym języku polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam w produktów do włosów tej firmy. Muszę przyznać, że poza świetnym zapachem, doskonale wpływają na zagęszczanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i niezwykle skuteczny balsam. Jeden ze zdecydowanie moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...