poniedziałek, 14 listopada 2011

N&B Mydła Naturalne

N&B to mydła prowansalskie na bazie ziół i kwiatów z Prowansji. Są to mydła wysokiej jakości, wytwarzane z oleju palmowego, barwione naturalnymi pigmentami i olejkami eterycznymi. Zapachy kwiatowe, orientalne, ziołowe, owocowe - każdy znajdzie coś dla siebie.
O kilku mydłach N&B już pisałam, dziś kolej na następne.


N&B Mydło Naturalne Kaszmirowe 125g.

Mydełko o ciepłym, orientalnym zapachu, kojarzącym się trochę z zapachem cynamonu. Delikatne, nadające się do mycia całego ciała, twarzy i do higieny intymnej. Szczególnie polecane do cery trądzikowej.


N&B Mydło Naturalne Białe Piżmo 125g.


 Mydełko o przepięknym zapachu, który trudno opisać słowami. Bardzo przyjemny zapach kwiatowy, jakby z delikatną nutką wanilii i mleka. Kąpiel z tym mydłem to prawdziwa przyjemność. Jest tak delikatne, że bez obaw można nim myć małe dzieci.



N&B Mydło Naturalne Zardos 125g.

 I kolejna pozycja do kolekcji - mydełko Zardos. Zapach tego mydełka został wykreowany z myślą o mężczyznach i chyba coś w tym jest, bo panowie z mojej rodziny zachwycają się nim. Jest to zapach wyraźny, ale nie nachalny, a jednocześnie świeży. Faktycznie dobry dla mężczyzn, ale z pewnością wielu kobietom też się spodoba.
Jak wszystkie mydełka z tej serii bardzo dobrze się pieni i nie wysusza skóry. Nadaje się do mycia twarzy i całego ciała. 






N&B Mydło Naturalne Pastis - Anyżek 125g.


 Jest to mydło o wyraźnym zapachu anyżku, jest więc dobre dla wszystkich, którzy lubią ten zapach. Producent twierdzi, że jest to zapach dla mężczyzn, ale ja też bardzo lubię myć się tym mydłem. W trakcie mycia jego zapach jest delikatniejszy, a sama piana ma konsystencję kremową. Mimo, że jest piana, mam wrażenie, że myję się taką kremową emulsją. Świetne mydło! Polecam każdemu.



 Mydeł  N&B jest bardzo dużo. Wypróbowałam dopiero kilka spośród nich. Dużo czasu upłynie zanim wypróbuję wszystkie, tym bardziej, że mydła innych marek też kuszą...


N&B mają jeszcze tę zaletę, że są wydajne i niedrogie. Wszystkie są do nabycia  w Biolanderze, a z kodem rabatowym ad-2032 będą jeszcze o 5% tańsze.

4 komentarze:

  1. Naprawdę jest w czym wybierać. Mydlany zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie mydła,za lesze trzeba więcej zapłacić,ale warto. Nie wrócę na pewno do mydła z drogerii.
    Mam ochotę na piżmowe i kaszmirowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam zamiaru wracać ani do drogeryjnych mydeł, ani do żeli pod prysznic. Nawet gdybym chciała to i tak moja skóra mi na to nie pozwoli.

    Mydełek N&B jest tyle, że zawsze przy zamawianiu kosmetyków mam problem które wybrać, a przecież są jeszcze mydła innych producentów, też świetne i też kuszące. Ale z drugiej strony, dobrze, że jest wybór.Dzięki temu mogę poznać mydła o których niedawno nawet nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoje mydła zwykle kupuje w sklepach stacjonarnych, moimi faworytami jest Aleppo 20 % i Wardi Shan Pigment Eraser.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...