wtorek, 29 listopada 2011

ALEPIA Płyn do Prania ALEP LAURIE 1L.

    Skończył mi się płyn do prania i zaszła konieczność kupienia nowego. Postanowiłam po raz pierwszy kupić płyn naturalny. Mój wybór padł na Płyn do Prania Alep Laurie, którego producentem jest ALEPIA.



Byłam tak ciekawa tego płynu, że niemal natychmiast go wypróbowałam. Uprałam ręcznie dwa swoje sweterki. Zawsze piorę je ręcznie gdyż zawierają duży procent wełny. 

Producent zaleca dawać 30ml (3 zakrętki) płynu na 5l wody. Ja do uprania dwóch raczej cienkich sweterków dałam 2 zakrętki płynu, co całkowicie wystarczyło.


Płyn jest w przezroczystej butelce z plastiku i ma barwę zieloną, taką jak na zdjęciu. Jest bardzo gęsty. Ma delikatny zapach podobny do zapachu tradycyjnego mydła Alep. Producent deklaruje na opakowaniu, że litr płynu wystarczy na 33 prania. Słabo się pieni, ale uważam to za zaletę, gdyż można stosować ten płyn również do prania w pralce. Sweterki po upraniu wypłukałam kilkakrotnie w samej wodzie bez dodatku jakiegokolwiek płynu do płukania. Dziś moje sweterki są już suche. Uprały się bardzo dobrze. Są mięciutkie i rzeczywiście nie ma potrzeby dodawania do płukania żadnego środka zmiękczającego.


Płyn do Prania Alep Laurie jest pierwszym płynem wyprodukowanym na bazie mydła Alep. Przeznaczony jest do prania rzeczy delikatnych, kolorowych, wełnianych. Pierze skutecznie w każdej temperaturze. Jest idealny do prania rzeczy osób z problemami skórnymi jak egzema, łuszczyca czy alergie. Bardzo dobrze sprawdza się również w praniu rzeczy niemowląt i małych dzieci.


Płyn do Prania Alep Laurie nie zawiera SLS, parabenów, ani substancji pochodzenia petrochemicznego. Nie jest testowany na zwierzętach.


I jeszcze ciekawostka.Po upraniu moich sweterków odwirowałam je delikatnie w pralce i rozłożyłam na ręcznikach do wysuszenia. I tu spotkała mnie niespodzianka. Moja kotka podeszła do rozłożonych swetrów, starannie je obwąchała, a potem...położyła się na jednym z nich, a przecież koty nie lubią mokrego! Poleżała tak kilka minut i poszła sobie. Nigdy tego nie robiła gdy prałam swetry w chemicznych, sklepowych płynach!
No cóż, zwierzęta mają dużo lepszy węch niż my, mają też instynkty, które my, ludzie, w większości zatraciliśmy. Widocznie kotka wyczuła naturalny zapach i dlatego położyła się na swetrze.
Dla mnie jest to najlepszy dowód na naturalność tego płynu, to niemal jak certyfikat.


Dla osób, które nie lubią zapachu tradycyjnego mydła Alep jest płyn do prania Alep Jaśminowy. Podobno ładnie pachnie. Jeszcze go nie używałam, chciałam zacząć od klasycznego, ale jest na mojej liście jako następny do wypróbowania.

Płyn do prania Alep Laurie kupiłam tutaj
Zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego  ad-2032.
Dzięki niemu za zakupione produkty zapłacimy o 5% taniej. Zapraszam!


Je 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...