wtorek, 27 marca 2012

KEA KARITE Mydło na Suchą Skórę z Miodem.

     Karite Europa Afryka (KEA) to firma z siedzibą w Sabaudii produkująca naturalne kosmetyki na bazie masła karite (shea). Masło importowane jest z Mali od grupy tamtejszych kobiet zajmujących się jego produkcją. Ten import jest ogromną szansą dla producentek masła karite, szansą na zwiększenie ich dochodów i ograniczenie drastycznej biedy, w jakiej żyły te kobiety i ich rodziny.

W ofercie Biolandera znajdują się trzy mydła KEA Karite. Jedno z nich, z ogórkiem, już kiedyś miałam i pisałam o nim tutaj. Teraz przyszła kolej na następne mydełko tej marki i jest to KEA KARITE Mydło na Suchą Skórę z Miodem.

 
Ta niewielka, bo ważąca zaledwie 100g, kostka jest idealnym kosmetykiem dla skóry suchej. Wiem to z własnego doświadczenia, gdyż mam na ciele skórę suchą, a nawet bardzo suchą. To niepozorne mydełko nie tylko nie wysusza dodatkowo mojej skóry, ale nawet delikatnie ją nawilża. Jest to z całą pewnością zasługa jego naturalnych składników, a mianowicie: masła karite, oleju kokosowego i miodu.

Masło karite - to substancja uzyskiwana z drzewa masłowego (masłosza). Zawiera kwasy tłuszczowe oraz witaminy A, D, E i F. Te składniki wzmacniają cement komórkowy warstwy rogowej skóry, przez co poprawiają jej elastyczność, zmiękczają skórę i zapobiegają jej pierzchnięciu i pękaniu.


Olej kokosowy - ma również korzystne działanie na skórę. Przede wszystkim dobrze ją nawilża, łagodzi podrażnienia i stany zapalne. Wspomaga gojenie się ran, a także zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.



Mydło KEA KARITE z Miodem nie wytwarza obfitej piany, tworzy natomiast delikatną emulsję, którą z przyjemnością rozprowadza się po skórze.


Zapach ma delikatny, taki mydlany z przebijającą się lekką nutą miodową. Bardzo lubię ten zapach, jest on po prostu naturalny. Myję tym mydełkiem całe ciało i twarz, używam je również do higieny intymnej. Można tym mydłem myć również włosy, ale jeszcze nie próbowałam, więc nie mam opinii na ten temat.

        To wspaniałe, naturalne mydełko
        można kupić w Biolanderze. Wpisując
        w zamówieniu kod ad-2032 uzyskuje się
        rabat w wysokości 5%. Zapraszam! 

2 komentarze:

  1. brzmi zachęcająco, ja mam skłonności do suchej skóry, niestety budżet na ten miesiąc wykończony :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, ten miesiąc już się kończy. Może następne miesiące będą lepsze...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...