wtorek, 30 października 2012

Przypadkowy zakup.




                  Dzisiaj musiałam nieco dłużej zostać w pracy i w efekcie nie zdążyłam na pociąg, którym zazwyczaj wracam do domu. Musiałam zaczekać na następny, a dla zabicia czasu chodziłam sobie po sklepach znajdujących się w podziemiach dworca i oglądałam różne, ładne rzeczy. Zajrzałam też do księgarni. Oprócz mnóstwa książek na półkach były tam również dwa ogromne pudła z przecenionymi książkami. Pomyślałam, że warto tam poszperać. A nuż znajdzie się coś ciekawego za niewielkie pieniądze? I rzeczywiście znalazłam! Zobaczcie co:



Malutka książeczka, właściwie broszurka, ładnie wydana i poświęcona dbałości o skórę naturalnymi, domowymi sposobami. Tak wygląda spis treści:





Jak widać na zdjęciu, są tu porady dotyczące pielęgnacji różnych rodzajów cery np. cera mieszana:




cera sucha:




są też przepisy na peelingi i maseczki na szyję i dekolt:





Zadbano również o skórę ciała. Mamy więc domowe peelingi do ciała




i domowe mieszanki do kąpieli






oraz porady dotyczące pielęgnacji dłoni i paznokci




Wszystkie przepisy są bardzo proste, a składniki tych naturalnych kosmetyków możemy znaleźć w kuchni. No, może z wyjątkiem glinek czy olejków eterycznych. Szkoda, że ta książeczka nie trafiła mi się na początku października i akcji maseczkowej, ale nic to. Wszak maseczki powinno się stosować przez cały rok, a nie tylko w październiku. Bardzo się cieszę z tej książeczki i myślę, że niejeden zawarty w niej przepis wykorzystam.

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie naturalne receptury - co i rusz z takich korzystam :) Fajna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawą książkę upolowałaś. Mam nadzieję, że będziesz dzielić się z nami receptami w niej zawartymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Jak tylko wypróbuję jakąś recepturkę to podam ją na blogu i opiszę efekty i wrażenia.

      Usuń
  3. Super, jakbyś chciała się podzielić jakimś przepisem dla cery mieszanej, to chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak będzie bo ja też mam cerę mieszaną :)

      Usuń
  4. fajna książeczka, sama chętnie bym z niej skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) wszystko wydaje się być w niej przejrzyste i łatwe w odbiorze :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książka. Chętnie poznałabym ją bliżej. Muszę się rozejrzeć w księgarni za nią albo podobnymi ksiżzkami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...