wtorek, 12 sierpnia 2014

BIO LOGICAL Krem przeciwzmarszczkowy "Delicate skin - guard"



                Markę BIO LOGICAL  miałam już przyjemność poznać, a to za sprawą Morelowego kremu do ciała i do rąk. Pisałam o nim tutaj. Jestem z tego kremu bardzo zadowolona (tak, tak, "jestem", a nie "byłam". Opakowanie jest tak duże, że jeszcze go nie wykończyłam), a więc chętnie sięgnęłam po kolejny kosmetyk tej marki, a mianowicie Krem przeciwzmarszczkowy "Delicate skin - guard".



O kremie możemy przeczytać: "To krem młodości. Dzięki róży i malinie skóra będzie zdrowa i gładka w dzień i w nocy...Olej arganowy jest znany ze swoich odmładzających i przeciwzmarszczkowych właściwości. Masło karite odżywia i chroni skórę. Woda z gorzkiej pomarańczy nawilża, rozjaśnia, zmniejsza przebarwienia i łagodzi podrażnienia. Witamina C zawarta w malinach jest silnym antyoksydantem i opóźnia procesy starzenia się skóry. Polecamy krem dla skóry suchej, odwodnionej i dojrzałej, a także gdy pojawią się pierwsze oznaki starzenia się skóry."

Skład kremu (INCI): Aqua, Rose Flower Water*, Arganis Spinosa Kernel Oil*, Caprylic Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behenyl Alcohol, Coco Caprylate Caprate, Orange Flower Water*, Butyrospermum Parkii*, Raspberry Fruit Extract*, Cetearyl Glucoside, Plankton Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Microcrystalline Cellulose, Tocopherol, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Parfum**, Citric Acid, Citronellol**, Limonene**, Eugenol**, Linalool**.

* - składniki pochodzące z upraw ekologicznych,
** - składniki pochodzące z olejków eterycznych.

99,1% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego,
17,5% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.




Krem otrzymujemy w butelce z grubego, mrożonego szkła zapakowanej w kartonik. Podoba mi się szata graficzna tych opakowań, jest kolorowa i wesoła. Lubię też szklane opakowania kremów niezależnie od tego, czy jest to butelka, czy słoiczek.
Butelka zaopatrzona jest w działającą bez zarzutu pompkę zapewniającą właściwe dozowanie kosmetyku. Jest to krem o lekkiej konsystencji, a więc nadaje się również na lato. Zaskoczył mnie jego zapach. Spodziewałam się zapachu kwiatowego lub owocowego, a tymczasem pachnie on ziołowo z wyraźnie dominującą wonią rozmarynu.
Krem dobrze się wchłania, nadaje się więc pod makijaż. Używam go głównie na dzień chociaż czasem też na noc.
Nie jestem w stanie ocenić przeciwzmarszczkowego działania kremu ale moja skóra go polubiła. Nakładam go na całą twarz łącznie ze skórą pod oczami. Nie powoduje żadnych podrażnień. Dobrze nawilża i odżywia skórę, a o to przecież chodzi. Cera po jego aplikacji jest miękka i gładka, aż miło ją dotykać.


  
Kosmetyk ten jest certyfikowany przez Cosmebio i Ecocert. Jestem z niego zadowolona więc prawdopodobnie w przyszłości wypróbuję też inne produkty tej marki. Mam nadzieję, że też się na nich nie zawiodę.

Znacie kosmetyki tej marki? Jeśli tak, to co o nich sądzicie?

15 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy ale twoja opinia bardzo zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam dopiero dwa produkty tej firmy i spodobały mi się :) Mam nadzieję, że pozostałe są równie dobre :)

      Usuń
  2. Fajny, fikuśny dozownik :) taki inny :).
    Też lubię matowe szkło - to dodaje kosmetykowi elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, fajny ten dozownik, pierwszy raz spotkałam się z takim :)

      Usuń
  3. nie znam kosmetyków tej marki, ale również lubię kosmetyki w szklanych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem sympatyczna marka tylko, niestety, dosyć droga.

      Usuń
  4. Nie znam tej marki ale szata graficzna jest urocza a do tego w składzie róża, malina i olej arganowy przekonują mnie w zupełności do jego zakupu i zrobię to od razu jak skończy się mój kremik.
    Nie wiem tylko jaki jest koszt tej przyjemności i gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem można kupić w kilku sklepach internatowych np. tu:

      http://biolander.com/bio-logical-soft-krem-anti-age-przeciwzmarszczkowy/?man=bio-logical

      lub tu:

      http://www.matique.pl/pl/bio-logical-soft-krem-anti-age-przeciwzmarszczkowy_1974.html

      Niestety, krem jest dosyć drogi. Kosztuje ok. 85 zł.

      Usuń
  5. Ciekawy skład i bardzo ładnie wygląda opakowanie :) Choć wiadomo zawartość najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zawartość jest najważniejsza ale ładne opakowanie też oko cieszy :)

      Usuń
  6. Marka rzeczywiście dobra. Miałam micel i krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, marka dobra. Wygląda na to, że ją polubiłam :)

      Usuń
  7. Ciekawy krem. Lubię takie kosmetyki. Fajny skład i piękne opakowanie. Coś przyjemnego i dla ciała i oka.
    Z tej firmy miałam tylko modelujące mleczko do ciała i była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że coraz więcej kosmetyków tej marki cieszy się dobrą opinią użytkowniczek :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...