poniedziałek, 9 lipca 2012

BALSAM NA ŁOPIANOWYM PROPOLISIE BEZ PARABENÓW



          Na początku czerwca kupiłam swoje pierwsze rosyjskie kosmetyki. Był to jeden z szamponów marki Natura Siberica (klik) i Balsam na Łopianowym Propolisie Bez Parabenów. Jest to balsam do włosów, a produkuje go rosyjska firma PIERWOJE RESHENIE.

)

 Zarówno propolis jak i łopian od dawna znane są ze swych leczniczych właściwości. Bardzo dobrze działają też na włosy. Wzmacniają je i zapobiegają wypadaniu. Zobaczmy, co pisze na ten temat producent balsamu:

   
A oto skład Balsamu na Łopianowym Propolisie:


Widać tutaj, że większość składu tego kosmetyku stanowią substancje naturalne jak ekstrakty ziołowe, olejki, woski i, oczywiście, propolis. Nie znajdziemy tu natomiast parabenów, SLS czy substancji ropopochodnych. 

Moja opinia: używam tego balsamu około trzech tygodni prawie codziennie. Balsam jest dosyć gęsty o kremowej konsystencji. Bardzo ładnie pachnie. Określiłabym ten zapach jako kwiatowo - miodowy. Włosy po jego zastosowaniu są błyszczące, łatwo się rozczesują i nie elektryzują się. Są miękkie, puszyste i dość dobrze nawilżone. Trudno mi powiedzieć czy zmniejsza wypadanie włosów. Myślę, że trzeba używać go znacznie dłużej żeby zauważyć taki efekt. Z balsamu jestem zadowolona, uważam, że warto go kupić. Ma on jeszcze jeden plus. Butelka zawiera aż 600 ml balsamu, a kosztuje tylko 18,50 zł. 

9 komentarzy:

  1. Mam wersję na brzozowym propolisie i jest cudowna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od balsamu na łopianowym propolisie, ale pozostałe wersje też mam zamiar wypróbować.

      Usuń
  2. Kuszące. Najpierw jednak muszę zużyć maskę z jaśminem. Potem pewnie sięgnę po ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten balsam! Świetnie służy moim włosom - do tego stopnia, że zrezygnowałam dla niego z szamponu. Więc używam go jako szampon i balsam do włosów. W obydwu rolach sprawdza się znakomicie i nieśmiało (nie stosuję go zbyt długo, więc 100% gwarancji nie mam) mogę powiedzieć, że ogranicza wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz użyłam tego balsamu jako szamponu, ale niestety na moich włosach w tej roli nie sprawdził się. Używam więc go zgodnie z przeznaczeniem i jestem zadowolona.

      Usuń
  4. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie te produkty, a pojemność faktycznie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad zakupem tego balsamu. Zwróciłam na niego uwagę przeglądając ofertę sklepu. A z tego co napisałaś widzę, że naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...