środa, 8 lutego 2012

ALEPIA Mydło Alep z Czerwoną Glinką

     Mydło Alep z Czerwoną Glinką ALEPII  to wspaniały kosmetyk do pielęgnacji cery, zwłaszcza przetłuszczającej się i trądzikowej.


Mydełko ma kolor jasnobrązowy. Jest twarde i z wyglądu kojarzy się z kawałkiem mlecznej czekolady. Zapakowane jest w biały kartonik z okienkiem, a na kostce wyrzeźbiony jest arabski napis. Wygląda bardzo efektownie.

Mydełko dobrze się pieni ale jego piana ma taki rdzawy kolor. Jest to zasługa zawartej w nim czerwonej glinki. Zalecane jest głównie do cery tłustej i mieszanej, a także do trądzikowej. Ja mam cerę mieszaną. Myję tym mydłem twarz i jestem bardzo zadowolona z efektów. Dokładnie oczyszcza tłustą strefę T i jednocześnie nie wysusza policzków.


 Czasem pozostawiam na twarzy tę rdzawą piankę na jedną do trzech minut. Działa prawie jak maseczka z glinki.

Glinki to wspaniałe, naturalne kosmetyki, jednak nie bardzo doceniane przez kobiety. Jedną z nich jest glinka czerwona. Ma ona działanie lecznicze, stosowana jest również w kosmetyce. Jako kosmetyk tonizuje skórę, przywraca jej naturalną równowagę, regeneruje, zamyka rozszerzone pory, likwiduje trądzik, wygładza zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu.

Glinka czerwona zawiera wszystkie minerały i mikroelementy. których potrzebuje organizm człowieka, a głównie: krzem, glin, żelazo, potas, magnez, wapń, tytan, sód, fosfor i mangan. Glinka zawiera je w optymalnych proporcjach i w formie dobrze przyswajalnej przez ludzki organizm. Glinka wydobywana jest z pokładów gliny mineralnej leżących na głębokości 35 metrów. Do jej wydobycia używa się wyłącznie narzędzi drewnianych aby zachować jej cenne, naturalne właściwości. Wzmacniane są one przez suszenie wydobytej glinki na słońcu.


Jak już wspominałam, mydełko zalecane jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Nadaje się też do cery  wrażliwej i alergicznej, a także dotkniętej trądzikiem różowatym. Może też stanowić doskonały szampon zwłaszcza do włosów tłustych i skóry głowy z łupieżem. Po umyciu tym mydłem włosów należy, jak po każdym mydle, zastosować płukankę z octem winnym lub sokiem z cytryny.
Mydła z czerwoną glinką używam też do mycia całego ciała i do higieny intymnej. Jest to naprawdę mydło godne uwagi. Kupiłam je tutaj.
Kod rabatowy ad-2032 obniży jego cenę o 5%.

2 komentarze:

  1. Dzisiaj zawitało także do mnie. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi, bo jak widzę - zastosowań wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że sprawdzi się dobrze. Napisz jakie będą Twoje wrażenia po użyciu tego mydełka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...