środa, 31 stycznia 2018

Wygrana w konkursie




        W grudniu na kilku blogach dziewczyny pokazywały książkę pt. "Mydło i mazidło czyli jak zostać czarownicą", a niektóre z nich zorganizowały konkursy, w których nagrodą była rzeczona książka. Wzięłam udział w takim konkursie na blogu Natura i ja. Szczęście mi dopisało i książkę wygrałam.


Książkę otrzymałam już dosyć dawno, bo pierwszego dnia po Świętach ale piszę o niej dopiero teraz. Stało się tak dlatego, że dni są ciemne, ponure i nie ma jak zrobić zdjęć, a nie lubię ich robić z lampą błyskową. Jeśli trafił się jaśniejszy dzień, to albo byłam w pracy, albo nie miałam czasu na robienie zdjęć. Udało mi się to dopiero dzisiaj.
Książka jest bardzo ładnie wydana i bogato ilustrowana.


Pierwsza część książki zawiera rady dotyczące zorganizowania domowego "laboratorium", a także wiadomości na temat olejów, olejków eterycznych, hydrolatów, glinek i ziół, a więc substancji, które będziemy wykorzystywać w produkcji domowych kosmetyków.
W drugiej części książki znajdują się receptury, a także opisy wykonania własnych kosmetyków. Każda czynność zilustrowana jest zdjęciami.


 Mydło i mazidło... to fantastyczna książka. Zawiera mnóstwo receptur na wykonanie prostych i łatwych kosmetyków. Z pewnością będę je wykorzystywała. Bardzo dziękuję Violi, autorce bloga Natura i ja oraz wydawnictwu Dlaczemu, które ufundowało nagrodę.

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...