czwartek, 18 stycznia 2018

Pierwsze nowości w tym roku




     Minęła dopiero połowa stycznia, a ja już poczyniłam pierwsze, tegoroczne zakupy kosmetyczne. Zapraszam do obejrzenia moich nowości.




Szampony marki NATURA SIBERICA miałam już dwa czy trzy razy i całkiem dobrze sprawdzały się na moich włosach. Dlatego bez obaw zamówiłam Szampon dla włosów przetłuszczających się Objętość i Równowaga oraz taki sam balsam do włosów. Miałam kiedyś jeden z szamponów od ALEPII ale było to tak dawno, że nawet nie pamiętam czy byłam z niego zadowolona. Postanowiłam więc odnowić znajomość z włosowymi kosmetykami tej marki i kupiłam Szmpon/Żel do kąpieli Alep Original z 7 olejami. Do kompletu dobrałam jeszcze Odżywkę do włosów Alep Original, której jeszcze nigdy nie miałam. 
Poznałam już kilka mydełek HAGI COSMETICS ale nie wiedziałam, że są też balsamy do ciała tej marki. Gdy je zobaczyłam wybrałam jeden z nich, a mianowicie Naturalny balsam z olejem konopnym i masłem cupuacu. Ciekawa jestem jak się sprawdzi.
Marka ABSOLUTE ORGANIC nie jest dla mnie całkowitą nowością. Miałam już ich masło do ciała i krem do rąk. Oba produkty bardzo mi odpowiadały więc teraz wypróbuję niektóre kosmetyki do pielęgnacji twarzy tej marki. Jest to Organiczny tonik do twarzy Aloe Vera i Organiczne serum liftingujące pod oczy.
Ostatni produkt to Sypki puder bambusowy - absorbent sebum marki ECOCERA. Od kilku lat używam niezmiennie sypkiego pudru od Lavery, który oceniam wysoko. Ciekawa jednak jestem takich pudrów jak bambusowy czy ryżowy i jeden z nich przetestuję.
Wszystkie te kosmetyki kupiłam w sklepie TRINY.pl.

To nie wszystkie nowości. Odkryłam dwie mydlarnie, o których wcześniej nie słyszałam. Jedna z nich to MIODOWA MYDLARNIA.



Kupiłam tam trzy mydełka: Mydło naturalne Rozmaryn z Miętą, Mydło naturalne Konopie z Mlodym Jęczmieniem i Mydło naturalne Plaster Miodu. Do koszyka wrzuciłam jeszcze Masło do twarzy i ciała Oczarowanie i Balsam konopny do dłoni i paznokci.
Druga mydlarnia nosi nazwę MORZE MYDŁA.



Tu również kupiłam trzy mydełka: Mydło Rokitnik, Mydło Lawenda i Pokrzywa oraz Mydło Nagietek i Rumianek. Kupiłam też Olejek do twarzy i ciała z rokitnikiem, natomiast widoczny na zdjęciu Olejek konopny dostałam gratis. Ucieszyłam się gdyż jest to jeden z moich ulubionych olejów.
I jeszcze jedno zamówienie. Tym razem od AJEDEN.



Tutaj kupiłam Mydło z awokado, Mydło do włosów przetłuszczających się i Hydrolat rozmarynowy ekologiczny. Bardzo jestem ciekawa jak to mydło sprawdzi się na moich tłustych włosach. W Ajeden kupiłam też kilka słoiczków miodu, a te mydła i hydrolat dorzuciłam do koszyka ot tak, przy okazji.

To już wszystkie moje nowości. Teraz przez dłuższy czas nie będę musiała kupować kosmetyków. Chyba, że coś się skończy...     

28 komentarzy:

  1. same cudowności, i te mydlane kosteczki, żadnego z tych mydełek nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tych mydełek nie znałam. Dopiero niedawno odkryłam te dwie mydlarnie :)

      Usuń
  2. Huhu sporo nowości - ja kupuję puder z Ecocery, ale zawsze ryżowy. Ciekawa jestem jak sprawdza się wersja bambusowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam ani ryżowego, ani bambusowego. Ten kupiłam z ciekawości. Zobaczę jak się sprawdzi.

      Usuń
  3. Piękne nowości! Bardzo mi się podobają.
    Odżywka alepii jest bardzo fajnie i bardzo silnie regeneruje i odżywia. Trzeba uważać na przeciążenie, ale daje włosom kopa! Ja używałam też w formie maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Spotkałam się z dobrymi opiniami o odżywce Alepii i dlatego postanowiłam sprawdzić ją na sobie :)

      Usuń
  4. Puder bambusowy jest kosmetykiem, które od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie jak u mnie. Chodził, chodził aż doszedł :)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że w działaniu też będą świetne :)

      Usuń
  6. Też bym chciała mieć już takie produkty w tym roku. Na pewno któreś z nich kupię za niedługo i dam znać jak się sprawdzają. Czekam również na Twoje recenzje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich zakupów :) Recenzje z pewnością będą za jakiś czas.

      Usuń
  7. Cudowne nowości, w szczególności te z manufaktur <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Produkty z manufaktur są urocze i przeważnie świetne jakościowo :)

      Usuń
  8. Widzę, że lubisz aloes i cenisz sobie produkty naturalne, szanuję bardzo za wybór :3
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona stałych czytelników :* Byłoby miło, gdybyś i Ty wpadła do mnie i odwdzięczyła się :*
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje odkrywanie nowych mydlarni mnie zadziwia. Morze Mydła i Miodowa Mydlarnia są tak cudne, że aż szkoda, abym ich używać. Raczę się zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz :) Ty też potrafisz odkrywać mydlarnie. Ty odkryłaś 94b hand made i ich świetne mydełka. Dzięki Tobie poznałam Czyste Mydło, Czarne mydło afrykąńskie, a w zapasach leży kostka od Czterech Szpaków, którą też dostałam od Ciebie :)

      Usuń
  10. Świetny wybór :) Też jestem fanką naturalnych kosmetyków. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ekstra ta lista, coś niecoś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe pomysły i fajnie napisany blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta recenzja jest bardzo wartościowa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...