czwartek, 17 sierpnia 2017

NATURATIV Szampon i odżywka do włosów ciemnych




    Ten włosowy duet kusił mnie już dosyć długo. Nie oparłam mu się jednak gdy w sklepie Naturativ zobaczyłam interesującą promocję. Kupiłam te produkty (i kilka innych) taniej aż o 45%. Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji i takim sposobem Szampon do włosów ciemnych oraz Odżywka do włosów ciemnych wpadły w moje łapki.



O szamponie producent pisze:
Szampon do włosów ciemnych łagodnie myje i jednocześnie dodaje koloru włosom ciemnym. Szampon przeznaczony jest do włosów w kolorze naturalnym lub farbowanych. Również do pielęgnacji włosów siwych. Włosy ciemne stają się rozświetlone, odrobinę ciemniejsze. Znakomicie maskuje też niewielkie odrosty. Efekt rozświetlenia i pogłębienia koloru kumuluje się po wielu użyciach.
Szampon naturalny, łagodny dla skóry głowy. Zawiera delikatne, roślinne środki myjące oraz nawilżającą betainę i roślinne środki wygładzające.



W składzie szamponu znajdziemy wyciągi z roślin takich jak Krameria Triandra, żarnowiec i orzech włoski. Wzmagają one intensywność koloru ciemnego i dodają refleksów. Naturalna betaina nawilża, a roślinne środki myjące łagodnie myją. Są to składniki z certyfikatem ekologicznym.
250 ml szamponu zamknięto w plastikowej butelce z praktycznym zamknięciem na klik. Szampon ma ciemny kolor kojarzący mi się z dosyć mocną herbatą. Konsystencja podobna do konsystencji większości szamponów. Zapach ziołowy, jak dla mnie bardzo przyjemny. Szampon dobrze się pieni i jest wydajny. Po jego użyciu skalp i włosy są dobrze oczyszczone. Jest delikatny i nie powoduje podrażnień skóry. Oczywiście, jak większość szamponów, ten też plącze włosy. Dlatego po umyciu włosów stosuję odżywkę.  



Skład szamponu (INCI): Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Inulin, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Krameria Triandra Root Extract, Sarothamus Scoparius Extract, Juglans Regia (Walnut) Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium PCA, Sodium Phytate, Parfum, Limonene, Citral, Citronellol, Geraniol, Citric Acid.



Odżywka do włosów ciemnych to kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji włosów o naturalnie ciemnym kolorze lub farbowanych. Kosmetyk może być stosowany również do włosów siwych.
Pielęgnuje włosy, ułatwia rozczesanie i układanie. Odświeżenie koloru zapewniają wyciągi z peruwiańskiej rośliny Krameria Triandra (pastwin), żarnowca i orzecha włoskiego. Krameria Triandra i orzech włoski od wieków używane są w lecznictwie i jako barwniki. Fosfolipidy ze słonecznika pielęgnują i regenerują włosy. Odżywka przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów, poradzi sobie świetnie ze zniszczonymi i suchymi. Nie obciąża włosów.



Odżywkę zamknięto w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Butelkę wyposażono w bardzo dobrze działającą pompkę. Odżywka ma postać kremu w kolorze beżowym. Zapach ziołowy ale tak słaby, że ledwo go wyczuwam. Kremowa konsystencja odżywki sprawia, że dobrze rozprowadza się po włosach i nie spływa z nich. Po spłukaniu odżywki włosy bez problemu się rozczesują. Producent zapewnia, że kosmetyk nie obciąża włosów i rzeczywiście tak jest. Nie tylko nie są obciążone ale wyraźnie odbite od nasady, co sprawia, że fryzura lepiej się układa i, po prostu, jest ładniejsza.
A jak jest z obiecanym przyciemnieniem koloru? Mam włosy farbowane henną. Po użyciu szamponu i odżywki od Naturativ włosy rzeczywiście są rozświetlone i pięknie błyszczą, a kolor jest bardziej wyrazisty. Mam już niewielkie odrosty (ok. 1 cm) i lada dzień będę je znów farbować. Zazwyczaj w odrostach widać, oprócz moich naturalnych, ciemnych włosów, również i siwe. Szampon i odżywka do włosów ciemnych rzeczywiście w znacznym stopniu maskują odrosty. Na pierwszy rzut oka ich nie widać. Dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu się można je zobaczyć. Bardzo podoba mi się działanie tych kosmetyków. Uważam, że obietnice producenta zostały spełnione. Chyba będę wracać do tego włosowego duetu. 



Skład odżywki (INCI): Aqua, Glycerin, Juglans Regia (Walnut) Leaf Extract, Krameria Triandra Root Extract, Sarothamus Scoparius Extract, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Betaine, Phospholipids, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Brassicamidopropyl Dimethylamine, Isoamyl Laurate, Galactoarabinan, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, PCA Glyceryl Oleate, Aspartic Acid, Sodium Phytate, Citric Acid, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, Limonene, Linalool.       

13 komentarzy:

  1. Muszę w końcu ponać osobiście tę markę

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w planach u nich zakupy jak trochę zejdę z zapasów, na razie poznaję nowe marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze dwa lata temu zachwyciłabym się tymi produktami i pewnie je kupiła, bo miałam ogromny bum na przyciemnianie włosów. Teraz jednak hennuję je na miedziane kolory, więc obawiałabym się tego przyciemnienia. Dobrze jednak, że tu trafiłam - być może sprezentuję je mojej Mamie, której zależy na delikatnym przyciemnieniu odrostów z siwymi włoskami między farbowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zależy Ci na miedzianym kolorze włosów, to rzeczywiście lepiej ich nie przyciemniać.

      Usuń
  4. Ja dla odmiany miałam duet do jasnych włosów. Do końca mnie niestety nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdził ale czasem, niestety, tak się zdarza.

      Usuń
  5. Miałam nie za ciekawe doświadczenia z produktami włosowymi p&r i jakoś tak mnie nie ciągnie do nich... ale może czas się przełamać :) może po tych paru latach moje włosy mają inne wymagania i teraz będą zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są to pierwsze kosmetyki włosowe tej marki i jestem z nich zadowolona. Może rzeczywiście Twoje włosy teraz je zaakceptują.

      Usuń
  6. To jedna z najlepszych naturalnych odżywek jakie kiedykolwiek miałam. Po prostu kosmetyki Naturativ pasują moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się sprawdza do moich włosów. Myłam tym szamponem również swoja perukę na zmówienie i również dobrze sobie z nimi poradził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka recenzja jest bardzo przydatna. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...