sobota, 24 sierpnia 2019

Mydła SVOJE



   SVOJE to kosmetyki tworzone z pasją, na Podlasiu. Naturalne, wytwarzane ręcznie, w niewielkich partiach. Kosmetyki powstają na roślinnych olejach, naparach i maceratach ziołowych. Bogate są w glinki, witaminy, naturalne olejki eteryczne, wosk i miód pszczeli. Mydła dojrzewają co najmniej 6 tygo9dni w suszarni, zanim trafią do sprzedaży. Wszystkie kosmetyki i surowce spełniają normy europejskie, a każda receptura jest starannie opracowywana i oceniana pod kątem bezpieczeństwa. Krótkie serie pozwalają na kosmetyk bezpieczny i zawsze świeży.
Bez: SLS, sztucznych barwników i syntetycznych zapachów.
Tyle przeczytałam na temat manufaktury SVOJE. Produkty tej marki widywałam już w niektórych sklepach internetowych ale dopiero niedawno pokusiłam się o zakup dwóch mydełek SVOJE. Były to mydła Lawenda i Żubrowe.


Mydełka marki SVOJE ważą po 100 g, zapakowane są w szary papier i opaskę z białego kartonu na której znajdziemy wszystkie potrzebne informacje.

Jako pierwsze do użytku trafiło mydło żubrowe.


Skąd taka nazwa mydełka? Ano stąd, że w swoim składzie zawiera macerat i ekstrakt z trawy żubrowej, tej samej której używa się do przyprawiania wódki o nazwie Żubrówka.
Skład mydła jest taki: zmydlony olej rzepakowy z ekstraktem z trawy żubrowej, zmydlony olej kokosowy*, napar z trawy żubrowej, wosk pszczeli, zmydlony olej z nasion konopi*, zmydlony olej z pestek słonecznika*, gliceryna**, miód z propolisem, młody jęczmień.
* - nierafinowane,
** - naturalnie występująca podczas procesu zmydlania.
Dzięki kumarynie zawartej w trawie żubrowej mydło ma zapach ziołowy kojarzący się z przyjemnym zapachem siana. Zapach nie jest jedyną zaletą kumaryny. Substancja ta posiada też właściwości nawilżające, antybakteryjne i zmiękczające.


Mydło żubrowe wytwarza obfitą pianę, która przybiera postać delikatnej emulsji. Używam go do mycia twarzy i ciała. Świetnie też sobie radzi w higienie intymnej. Jest bardzo delikatne ale dobrze oczyszcza skórę nie wysuszając jej i nie ściągając. Czego więcej można chcieć od mydła? 
W drugiej kolejności moją łazienkową mydelniczkę zajęło mydełko Lawenda.


Jest to kostka w kolorze beżowym z suszonymi pączkami kwiatów lawendy na jednym z boków mydełka. W jego składzie znajduje się napar z lawendy oraz lawendowy olejek eteryczny. Nic więc dziwnego, że mydło posiada wyraźny, piękny zapach lawendy.
Skład mydła: napar z lawendy, zmydlony olej rzepakowy, zmydlony olej kokosowy, zmydlone masło shea*, zmydlone masło kakaowe*, zmydlony olej rycynowy, olejek eteryczny lawendowy, miód z propolisem, wosk pszczeli, gliceryna, lawenda.
* - nierafinowane


Podczas używania mydełka pączki kwiatowe odpadają ale nie wpływa to na jego jakość. Mydło lawenda, podobnie jak żubrowe, wytwarza gęstą, obfitą pianę przypominającą emulsję. Uwielbiam mycie ciała taką kremową emulsją. Jest również delikatne. Nie wysusza i nie ściąga skóry ale dobrze ją oczyszcza. Pozostawia ją czystą, miękką, nawilżoną i pachnącą.



SVOJE to jeszcze jedna marka polskich mydeł naturalnych, mydeł bardzo dobrej jakości. Kąpiel z ich użyciem to sama przyjemność. Obowiązkowo będę musiała poznać ich pozostałe mydła, a także inne kosmetyki. W ofercie tej firmy znajdziemy też oleje i olejki eteryczne, hydrolaty, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i do kąpieli. Myślę, że warto zapoznać się dokładniej z tą marką.

 

93 komentarze:

  1. bardzo kuszące, nie znam kosmetyków tej marki, ale kiedyś coś od nich kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, są kuszące. Kuszą mnie zwłaszcza ich pozostałe mydełka i kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Z czasem też je wypróbuję :)

      Usuń
    2. Też nie znam tej marki, pierwszy raz słysze o niej ale brzmi ciekawie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam naturalne produkty takie jak te. Świetny pomysł również na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie produkty. Zgadzam się z Tobą, ze jest to dobry pomysł na prezent. Oczywiście na prezent dla osoby, która też lubi takie naturalne produkty :)

      Usuń
    2. Zgadzam się. Na szczęście ekologiczne produkty są teraz trendy, więc raczej każdemu spodoba się taki prezent :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi mydłami, ale tak pięknie wyglądają, że aż żal ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mam być szczera to nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te mydła, ale już mi się bardzo spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sprawdzić tę markę

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam gdzieś tę markę i bardzo mi się podoba szata graficzna. :-)
    Muszę poznać te mydła - lubię naturalne mydła w kostce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkt. Wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki naturalne mają ostatnio coraz więcej zwolenników. Sama takich używam, bo jeśli mogę coś kupić bez zbędnych składników to dlaczego nie? Mydła naturalne są też bardziej wydajne, nie wysuszają tak skóry jak zwykłe i nadają się nawet do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt. Takie naturalne mydła są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalne kosmetyki królują nawet w poradach dla kobiet. Sama staram się stosować naturalne kosmetyki, bez sls, ani parabenów. Na szczęście jest coraz więcej firm, które produkują naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki naturalne odżywam od lat. Mydła naturalne są zawsze w mojej łazience, a po umyciu twarzy nakładam na nią olejek z CBD. Cudownie nawilża i odżywia skórę, a do tego działa antyoksydacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam naturalne mydła. Pięknie pachną i ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam do tej pory tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne mydło, przyznam że naturalne u nas często używamy, ponieważ dzieci są atopowcami, a więc musimy uważać na wszystko co używamy do kąpieli i pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te mydła. Mam je w swojej łazience i często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydło wygląda ciekawie i pewnie tak pachnie aczkolwiek nie wiem czy nadaję się do mycia bardziej do dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  18. Naturalne i delikatne mydła, które nie powodują podrażnień mogą doskonale sprawdzać się w codziennej higienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy ale spróbuję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tym mydłem. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te mydełka, idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, wyglądają mega zachęcająco! Chętnie wypróbuję, lubię takie naturalne opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale bardzo mi się podoba. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie, ja też pierwszy raz widzę, nie ma go w https://hairstyler.pl/ , gdzie zwykle zaglądam. Ale z drugiej strony może się okazać, że tak naprawdę one mogą być wyjątkowe i nie tak łatwo dostępne dla mas. Ja Wam powiem, że tak dobrze, że możemy nawet szampony w postaci mydła kupić, oszczędzając wodę tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super mydełka naturalne Warto na takie postawić

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc to nie znam tego mydła, a zajmuje się mydłami codziennie. Opakowanie nie zachęca do zakupu, ale przetestuje z wielkim uśmiechem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę, zapachowe szare mydła, w dodatku z dobroczynnym działaniem ziół :) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekaw zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne mydła, chociaż ja używam mydeł Protex i sprawdzają się u mnie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mydła naturalne to zawsze dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ja wiem? Iść do salonu kosmetycznego na laseroterapię i już więcej nie interesować się kosmetologią :) Pozdrawiam z Nowego Sącza!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię tego typu produkty. Na pewno sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny produkt! Na pewno chętnie sprawdzimy te mydła naturalne

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię naturalne produkty. Ten też przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje ulubione! Skład tego mydła robi mega robotę. Lawenda super wpływa na skórę i ten zapach... Nie zamieniłabym na żadne inne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś kupiłam podobne mydełka do włosów. Myłam nimi swoje włosy, jak i moje peruki z włosów naturalnych. Byłam zdziwiona, jak dobrze wpływają na ich strukturę oraz jak cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawa recenzja. Pierwszy raz słyszę o mydłach marki SVOJE - świetnie, że rozwijamy i promujemy polskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi , “Thank you for your assistance with/attention to this matter.

    OdpowiedzUsuń
  39. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam naturalne produkty. Super że ten wpis pozwolił mi poznać następny. Teraz koniecznie muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy produkt. Zastanawiałam się nad nim już jakiś czas. Ten wpis zachęcił mnie do wypróbowania mydełka. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy produkt. Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super że mogłam dowiedzieć się ciekawych informacji o tym mydełku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo trafna i wartościowa recenzja. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawią mnie takie tematy, będę tu częściej zaglądać i penie polecę to koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  46. Człowiek uczy się całe życie, nawet są nowinki o mydełkach.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo interesujące posty, będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  48. Naturalne kosmetyki są najlepsze, warto spróbować aby się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  49. To jest właśnie to co lubię, nowinki z naturalnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajnie prowadzony jest ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  51. było mydło z borsuka a teraz ze żubra

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawa propozycja i ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie spotkałam się z tą marką. Mydło wygląda super i ma fajny skład. Poszukam go

    OdpowiedzUsuń
  54. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 3d4b65d95748cfe9aea02fd699a54c4f
    numara onay
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you for your explanation, very good content. 633621335dfff737549796ed8f52992f
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  56. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały produkt, ostatnio widziałam go u siebie w sklepie. Zachęcił mnie składem oraz wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawie prezentują się te naturalne mydła. Przyznam że bardzo mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  59. O losie, jak to musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  60. W miłości warto znaleźć wskazówki jak odzyskać narzeczona i cieszyć się dobrą relacją.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wygląda ciekawie, do tego lawendowe, ja jestem kupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hejka! Od zawsze uwielbiałam tworzyć coś własnymi rękami i ostatnio moją wielką pasją stało się tworzenie mydła. Cudowne jest to, że mogę kontrolować co dokładnie znajdzie się w moich kosmetykach. Moją ulubioną bazą jest baza mydlana glicerynowa - idealna dla każdego, kto ceni sobie naturalne składniki. Odkryłam również, jak wiele radości daje dodawanie własnych zapachów do mydła i świec, a baza mydlana przeźroczysta pozwala na stworzenie prawdziwych dzieł sztuki. Do tego wosk sojowy do świec to zdrowsza alternatywa dla tradycyjnych wosków, a jego płomień tak pięknie tańczy! Gorąco zachęcam do eksperymentowania i tworzenia własnych, pięknych i pachnących dzieł. To naprawdę wciąga!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...