niedziela, 28 lipca 2019

FRESH&NATURAL Orzechowy delikatny balsam do ciała



   Orzechowy balsam do ciała od FRESH&NATURAL cieszy się bardzo dobrą opinią w blogosferze. Po przeczytaniu kilku pozytywnych, wręcz entuzjastycznych recenzji tego balsamu wpisałam go na swoją listę zakupową. Trochę figurował na tej liście aż w końcu dokonałam zakupu. Musiał trochę poczekać w kolejce i wreszcie trafił na łazienkową półkę. Teraz już niewiele mi go pozostało, a więc mogę wypowiedzieć się na jego temat.



O balsamie przeczytałam: Delikatny mus-pianka Fresh&Natural daje uczucie lekkości ale produkt sam w sobie jest bardzo treściwy. Idealnie nawilża i natłuszcza skórę, jest bardzo wydajny. Już niewielka ilość pozwala natłuścić ciało. Bogata mieszanka masła shea, masła kakaowego i olei roślinnych - z pestek winogron, migdałowego i arganowego, ma właściwości regenerujące i uelastyczniające. Witamina B5 koi podrażnienia.Masło nawilża i chroni już od pierwszego użycia pozostawiając skórę miękką i jedwabistą w dotyku.



W składzie balsamu orzechowego znajdziemy naturalne składniki aktywne. Masło kakaowe które uelastycznia skórę i poprawia jej kolor. Jest też bogate w polifenole co zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Masło shea posiada naturalny filtr UV (SPF 3-4). Wspiera leczenie stanów zapalnych skóry, a zawartość witamin A, F i alantoiny regeneruje naskórek. Olej z pestek winogron nawilża i chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Zawiera też dużo antyoksydantów. Olej ze słodkich migdałów wspomaga leczenie łuszczycy, egzemy. Nawilża skórę suchą, swędzącą i podrażnioną. Olej arganowy działa wygładzająco i ujędrniająco. Poprawia elastyczność skóry, wspomaga odnowę komórek i przeciwdziała procesom starzenia się skóry.


Jak widać składniki aktywne tego kosmetyku to same tłuszcze. Jednak mimo to balsam nie jest produktem tłustym. Łatwo rozprowadza się po skórze i nie pozostawia na niej tłustej warstwy. Balsam szybko się wchłania, a skóra jest miękka, jedwabista i po prostu dobrze odżywiona i nawilżona. Taka też pozostaje przez cały dzień.  Bardzo podoba mi się konsystencja tego balsamu. Jest to mus, najprawdziwszy mus o delikatnym, orzechowym zapachu. Bardzo lubię kosmetyki o takiej konsystencji ale, niestety, rzadko się je spotyka.


250 ml balsamu otrzymujemy w plastikowym słoiczku z metalową zakrętką pod którą znajduje się dodatkowe wieczko z folii aluminiowej. Dzięki temu mamy pewność, że nikt przed nami nie używał tego kosmetyku. Zauważyłam, że obecnie ma on trochę inną nazwę, a mianowicie Regenerujący orzechowy balsam do ciała. Porównałam składy tych dwóch produktów i okazało się, że niewiele się różnią. Myślę więc, że ich działanie też jest bardzo podobne lub takie samo. 

Skład balsamu (INCI): Aqua, Theobroma Cacao Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Methyl Glucose Sesquistearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Gluconalactone, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Parfum. 

Balsam orzechowy bardzo mi się spodobał i narobił mi ochoty na malinowy balsam tej samej marki. Z pewnością go wypróbuję.  

48 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest orzechowy ale słabo wyczuwalny. Mógłby być trochę wyraźniejszy.

      Usuń
  2. Wygląda jak coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię delikatne konsystencje i delikatne zapachy, więc mogłabym go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie balsamy to ja lubię, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Uwielbiam zapach orzechów więc myślę, że produkt idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam czegoś orzechowego choć bardzo lubię zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący produkt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się nim chyba zainteresuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kosmetyk. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Jeden z lepszych o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go<3 kilka opakowań za mną i na pewno się jeszcze na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super balsam. Na pewno ma świetne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący kosmetyk. Nie stosowałam do tej pory, ale wydaje się być bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy balsam, skład jest fantastyczny. Masło kakaowe, masło shea to moje ulubione składniki w kosmetykach. Świetnie nawilżają skórę, szczególnie w okresie zimowym. Zawsze mam pod ręką krem do rąk z tymi składnikami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kosmetyk. Musi przepięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Super produkt. Jego zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poszukam tego balsamu, bo potrzebuję dobrego kremu nawilżającego do pielęgnacji skóry po wykonaniu tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  18. wiele przydatnych trików i pomysłów na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią tutaj zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog. Można się dużo dowiedzieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkim kobietom i tym co w domu czują się najlepiej i komfortowo to polecam opcję https://wellmetime.com/ tutaj na stronie macie możliwość umówić się z takim specjalistą z branży beauty i zaprosić go do siebie by on zadbał o nas w naszym domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślisz, że jak ktoś jest uczulony na orzechy (podczas jedzenia) to może używać tego kosmetyku?

    OdpowiedzUsuń
  24. Dermokosmetyki, kosmeceutyki, kosmetyki... można zwariować, ale co zrobić? Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super recenzja. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy produkt - nie słyszałam o nim wcześniej, ale na pewno chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach tego kosmetyku jest cudowny! Aż chciałoby się go zjeść :D Idealny balsam na okres jesienno-zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny wpis! Muszę koniecznie wypróbować ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybór naturalnych produktów to świetny pomysł. Chętnie z tego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda świetnie i pewnie super pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Recenzja zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...