wtorek, 20 lutego 2018

BIOLOVE Mus do ciała mango



       Kosmetyki BIOLOVE  do niedawna znałam tylko z innych blogów kosmetycznych. W końcu natrafiłam na nie w sklepie stacjonarnym Kontigo i kupiłam kilka produktów tej marki, a wśród nich Mus do ciała mango.


Producent pisze, że jest to Lekki mus do ciała wzbogacony naturalnymi olejkami i ekstraktem z mango. Redukuje cellulit, modeluje i przywraca jędrność. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów, alergenów.


Opakowaniem musu jest plastikowy słoiczek o pojemności 150 ml. Po odkręceniu metalowej zakrętki znajdujemy dodatkowe plastikowe wieczko. Słoiczek i zakrętka oklejone są kolorowymi, przyjemnymi dla oka etykietami.


Jest to mój pierwszy mus do ciała, który rzeczywiście ma konsystencję musu. Dosyć gęstego ale jednak musu. Mimo tej konsystencji jest kosmetykiem dosyć tłustym. Po nabraniu palcami topi się od ich ciepła i łatwo rozprowadza się po skórze. Niestety, nie wchłania się natychmiast lecz pozostawia tłustawą warstewkę potrzebującą kilku minut na wchłonięcie przez skórę. Jest to pewien minus zwłaszcza rano gdy przeważnie dysponujemy niewielką ilością czasu. Plusem jest to, że rzeczywiście dobrze nawilża skórę, natomiast nie zauważyłam modelowania (chyba sylwetki?) czy ujędrniania.
Mus do ciała mango posiada intensywny zapach owocowy. Jak dla mnie zbyt intensywny, wręcz nachalny. Wolałabym, że ten zapach był delikatniejszy, bardziej subtelny.
Skład musu jest taki:


Nie da się ukryć, że ten produkt nie zachwycił mnie, uważam, że jest bardzo przeciętny. Miałam wiele znacznie lepszych mazideł do ciała. Czy skuszę się jeszcze kiedyś na niego? Może kiedyś ale pewności nie mam.


A tak przy okazji. Czy wiecie, że producentem kosmetyków Biolove jest ta sama firma, która produkuje Nacomi?

6 komentarzy:

  1. Firmę jak najbardziej kojarzę, ten mus bardzo mnie kusi:3 Tak w ogóle nie wiedziałam, że mają tego samego producenta. Dla mnie, firma Nacomi jest jednak lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacomi właściwie nie znam. Mam tylko Aktywator do maseczek glinkowych tej marki. To trochę za mało żebym miała wyrobione zdanie o marce :)

      Usuń
  2. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób zmaga się z cellulitem w różnych partiach ciała. Najczęściej gromadzi się on na udach i pośladkach. Mus do ciała może pomóc, ale czy to wystarczy? Aby pozbyć się problemu należy zastosować skuteczną kurację, która pozwoli ujędrnić i uelastycznić skórę. W sklepie vialise.pl zaopatrzysz się w wysokiej jakości naturalne kosmetyki pomagające zwalczyć cellulit, jak krem, serum czy specjalna maść.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...