niedziela, 19 listopada 2017

ORIENTANA Bio serum do twarzy brahmi i kwas hialuronowy



    Od jakiegoś czasu sera są stałym, i bardzo ważnym, elementem pielęgnacji mojej twarzy. Nie wyobrażam już sobie pielęgnacji bez serum. Aktualnie jest to Bio serum do twarzy Brahmi i Kwas hialuronowy od ORIENTANY.



Skusiłam się własnie na to, a nie na inne serum ze względu na dwa główne składniki widniejące w nazwie kosmetyku, a mianowicie na kwas hialuronowy i brahmi. Większość z nas wie, że kwas hialuronowy jest świetnym nawilżaczem. Bardziej szczegółowo na jego temat pisałam w tym poście. Bardzo ciekawą rośliną jest brahmi (Bacopa Monnieri). Rośnie w Indiach i na terenach tropikalnych. Jest ważnym ziołem stosowanym od wieków w medycynie ajurwedyjskiej i chińskiej. Jest pomocna w leczeniu  i ochronie centralnego układu nerwowego. Wspomaga pamięć i koncentrację, pozytywnie wpływa na jasność umysłu. Leczy też wiele innych schorzeń. Ma też zastosowanie w kosmetyce jako skuteczny środek przeciw wypadaniu włosów i problemom skórnym. Zawiera antyoksydanty i inne substancje regenerujące starzejącą się cerę.


Producent pisze, że jest to Naturalne, bogate serum do codziennej pielęgnacji twarzy. Efektywne połączenie mocy natury z nowoczesnymi, akceptowalnymi w kosmetykach naturalnych, składnikami stworzone do walki z oznakami starzenia takimi jak wiotkość skóry i zmarszczki. Lekka formuła o szybkim wchłanianiu.


Opakowanie Bio serum to butelka z ciemnego szkła o pojemności 30 ml. Butelkę włożono do kartonika i dołączono pipetę. Jest to bardzo dobre rozwiązanie gdyż dzięki niemu możliwe jest precyzyjne dozowanie kosmetyku.
Serum ma konsystencję niezbyt gęstego żelu. Jest mętne, przypomina rozwodnione mleko. Nie jest kosmetykiem perfumowanym, w jego składzie nie znajdziemy substancji zapachowych. Nie znaczy to jednak, że jest produktem bezzapachowym. Ma wyraźny zapach ziołowy ale dosyć ostry. Nie spotkałam się jeszcze z takim ziołowym zapachem. Może tak właśnie pachnie brahmi?
Nie zachwyca mnie ten zapach ale szybko się ulatnia więc nie ma problemu.


Serum stosuję na dzień i na noc. Rano wklepuję je w oczyszczoną i zwilżoną tonikiem twarz również w okolice oczu. Na skórze pozostaje cienka, lepka warstwa, która jednak szybko się wchłania. Z reguły nie czekam aż się wchłonie i od razu nakładam krem. Wszystko razem wchłania się do matu i można nakładać makijaż.
Wieczorem stosuję serum bez kremu. Aplikuję je na twarz solo lub z dodatkiem odrobiny oleju czy żelu aloesowego.
Serum doskonale dba o cerę. Świetnie ją nawilża i odżywia. Skóra jest miękka, promienna i bardziej elastyczna. Odnoszę wrażenie, że krem zaaplikowany na serum wchłania się inaczej niż nałożony bezpośrednio na skórę. Jakby szybciej i bardziej dogłębnie. Jeśli rzeczywiście tak jest, to pewnie składniki kremu wnikają głębiej i efekty pielęgnacyjne są lepsze. Może rzeczywiście opóźnia pojawienie się kolejnych zmarszczek. Trudno to jednoznacznie stwierdzić ale nie można wykluczyć.
Dodam jeszcze, że jest to kosmetyk bardzo wydajny. Jedna większa kropla wystarcza na całą twarz. Chyba nieprędko wykończę zawartość tej buteleczki.


48 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo przyjemnie :). Fajnie że takie wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam przekonania do samej marki. Trochę mnie do siebie zrazili. Kiedyś dostałam mydełko jak sami twierdzą naturalne mydło. A tam w składzie na drugim miejscu ... propylene glycol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie sytuacje rzeczywiście zrażają do marki. Teraz chyba skład mydeł tej marki się zmienił. Mam w swoich mydlanych zapasach jedną kostkę od Orientany i takich niespodzianek w składzie nie ma. Skład jest długi. Znajduje się tam mnóstwo olejów i maseł, gliceryna, ekstrakty ziołowe, wodorotlenek sodu i woda. Aktualnie sklep firmowy Orientany nie ma w swojej ofercie mydeł w kostkach. Nie wiem czy to chwilowy brak, czy też firma zaprzestała ich produkcji.

      Usuń
    2. Może to i dobrze, że zrezygnowali z produkcji mydeł. Jest tyle fantastycznych mydlarni, a Ty masz szczególny dar do ich odkrywania.

      Usuń
  3. Kwas hialuronowy to bardzo dobry wynalazek, zwłaszcza dla osób które narzekają na swoją skórę, zmarszczki i tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy artykuł, nie myslałaś czasem o czymś takim jak marketing dla placówek medycznych

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnóstwo inspiracji na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam serum do twarzy z kwasem hialuronowym ale jeśli tak polecasz ten produkt to chyba sama się na niego skusze i wypróbuje na własnej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nigdy nie próbowałam kosmetyków tej marki, już porę razy kupiłam coś z twojego polecenia i nigdy się nie zawiodłam dlatego spróbuje i tym razem

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdzałam te serum. Jest interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podchodzę do tych specyfików z dozą niepewności, ale czytam i czytam coraz więcej, może najwyższa pora się przemóc. Ciekawy wpis w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie produkty to zbawienie dzisiejszych czasów! Dzięki nim można być wiecznie młodym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię dowiadywać się nowych rzeczy, dlatego biorąc pod uwagę np. opis o pochodzeniu rośliny, faktycznie zdobyłaś moją uwagę. Bardzo dobrze napisane i treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu poszukuję czegoś takiego jak serum na fotografii, czy wiesz może, gdzie można je dostać w najlepszej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Korzystałam z tego serum przez pewien czas, bardzo sobie chwalę i mogę polecić

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione serum! Również bardzo je polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wpis, z pewnością sama sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze napisane, przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam serum z kwasem hialuronowym

    OdpowiedzUsuń
  20. To serum ma naprawdę dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szukałam właśnie czegoś takiego jak to serum, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie blogi aż przyjemnie się przegląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobre serum, stosowałam dosyć długo i naprawdę byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam tego serum, rzeczywiście zapach można określić jako delikatnie ostry, ale nie jest najgorszy, nawet przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wie ktoś, gdzie można kupić to serum? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę wypróbować takiego serum, akurat poszukuję dla mojej skóry czegoś specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wreszcie dać szansę Orientanie, długo się zbieram i wciąż nie mogłam znaleźć okazji. Dzięki za inspirację. Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam naturalne kosmetyki - czas przetestować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Korzystałam z serum od Orientany, świetny produkt u mnie sprawdził się naprawdę zdumiewająco!

    OdpowiedzUsuń
  30. W jakim sklepie mogę je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam styczność z tym serum, wyjątkowo efektywne, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie opisane, możliwe, że dzięki Tobie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wykorzystam zdobyte tu informacje

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę wypróbować, dziękuje za ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeden z lepszych produktów z jakimi miałam styczność, gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy można się spodziewać kolejnych wpisów :DD?

    OdpowiedzUsuń
  37. Recenzja zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...