czwartek, 22 czerwca 2017

Nowości czerwca





          Bardzo lubię te chwile kiedy zachodzi potrzeba uzupełnienia kosmetycznych zasobów. Czasem wybór nowych kosmetyków trwa u mnie 2-3 dni. Lista zakupowa jest długa i często trudno jest zdecydować się czy wybrać taki krem lub szampon, czy inny. W końcu trzeba jednak podjąć męską decyzję i zdecydować co się kupi. Zobaczcie, co kupiłam w tym miesiącu.



Dwa żele do higieny intymnej: SYLVECO i BIOLAVEN. Nie są drogie, a ja będę miała możliwość przekonania się, który z nich jest lepszy.



Kolejne produkty to Krem do rąk odżywczy Biolaven, który niedawno zachwalała na swoim blogu Żan oraz Delikatny puder myjący CLEAN POWDER od MAKE ME BIO. O tym pudrze czytałam wiele pozytywnych opinii więc postanowiłam wypróbować go na własnej skórze.
Oczywiście nie mogło się obejść bez nowych mydełek w kostkach.




Kupiłam dwa mydełka SYLVECO, tonizujące i ujędrniające. Skusiłam się też na mydło BIOLAVEN. Ale to nie wszystkie mydełka. Kupiłam jeszcze takie:



Przypadkiem odkryłam mydlaną markę, o której nawet nie słyszałam. Nazywa się Ajeden. Jest to mała, rodzinna manufaktura mydła i miodu znajdująca się na obrzeżach Drawieńskiego Parku Narodowego. Korzystając z dobrodziejstwa składników z pól i lasów, miodu z własnej pasieki i mleka od własnych kóz, oferuje wyjątkowej jakości kosmetyki: mydła, sole i kule do kąpieli oraz przepyszne miody. Więcej o tej manufakturze przeczytacie na jej stronie internetowej.
Chyba Was nie zaskoczę jeśli powiem, ze miałam ochotę na więcej mydełek zarówno od Sylveco jak i Ajeden. Na szczęście rozsądek zwyciężył i poprzestałam na mniejszej ilości. Przetestowanie kolejnych kostek tych marek zostawiam na później.



To już wszystkie czerwcowe nowości. W tym miesiącu nie planuję już kosmetycznych zakupów.

15 komentarzy:

  1. Mydło Sylveco?! nie wiedziałem, że coś takiego wypuścili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne nowości, lubię markę Sylveco. Nie wiedziałam jednak, że mają w ofercie takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Sylveco. Mydełka mają w ofercie od niedawna.

      Usuń
  3. same wspaniałe, naturalne kosmetyki, moje ulubione marki, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubię Sylveco i myślę, że się na tycj kosmetykach nie zawiodę.

      Usuń
  4. Żel do higieny intymnej Sylveco to mój ulubieniec, stosuję go nieprzerwanie już ponad pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości! Nie wybrałabym lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe zakupy, zazdroszczę zwłaszcza mydełek, żadnego z nich jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam tych mydełek. Dopiero teraz je poznam lar najpierw muszę skończyć te, które leżą na łazienkowej mydelniczce :)

      Usuń
  7. Gdzieś widziałam już te mydełka i opis bardzo mnie zachęcił i chyba się skuszę :) Zwłaszcza, że takie produkty dobrze współgrają z moją uzdatnioną wodą prysznicową :) Po założeniu na prysznic filtra prysznicowego każda twarda woda będzie lepsza dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem do rąk z Biolaven chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...