czwartek, 30 marca 2017

Wiosenne zakupy



        Niedawno pokazałam swoje niewielkie zakupy kosmetyczne (klik). Napisałam  wówczas, że następne nowości będą w kwietniu lub w końcu marca. Już są. Oto one:



Na zakup kosmetyków NATURATIV skusiła mnie promocja związana z nadejściem wiosny. Taniej o 45% kupiłam Szampon do włosów ciemnych i taką samą odżywkę. Nie oparłam się pokusie kupienia w cenie niższej o 45% Bogatego masła do ciała Home Spa, a także Maski 360 st. Aox kojąco - liftingującej do twarzy. Do koszyka wrzuciłam też Oliwkę do ciała i kąpieli dla niemowląt i dzieci SWEET. Małych dzieci już nie mam i oliwka przeznaczona jest dla mnie.


Zrobiłam też zakupy w sklepie Skarbiec Natury.


W Skarbcu Natury kupiłam Hennę Khadi jasny brąz. Henny tej używam już od kilku lat i nie zamierzam z niej rezygnować. Kolejnym kosmetykiem jest Żel do higieny intymnej  włoskiej marki ARGITAL
Przyszła wiosna i nie musimy już nosić czapek. Wypadałoby więc zadbać trochę o fryzurę. W tym celu kupiłam Piankę do włosów zwiększającą objętość od EUBIONY. Kremów do rąk zużywam dosyć dużo, a więc kupiłam dwa. Jeden to Krem nawilżająco - odżywczy do rąk z oślim mlekiem od SO`BIO etic, a drugi to Ochronny krem do rąk MADARY.
Zachęcona recenzją Anuli kupiłam Ajurwedyjski tonik do włosów polskiej marki ORIENTANA. Kupiłam też BIO Serum do twarzy - brahmi i kwas hialuronowy. Pielęgnacji twarzy dopełni Arganowy krem intensywnie nawilżający - Hydra Argan od ESPRIT EQUO. Ostatnim nabytkiem ze Skarbca Natury jest Kredka do brwi COULEUR CARAMEL.

Czy zakupy kosmetyczne mogłyby obejść się bez mydełek? Nie u mnie :) Tym razem mój wybór padł na polską markę mydlaną PURITE.



Kupiłam trzy mydełka, a mianowicie NagietekRumianek i Owsiane. Skusiłam się też na Dezodorant w kremie z białą glinką. Ciekawa jestem czy będzie lepszy od dezodorantu Schmidt`s.
I to już wszystkie moje nowości. Znacie te kosmetyki?

15 komentarzy:

  1. Ale nowości, naturativ znam, a na purite się czaję i coś ciągle zapominam, że miałam przejrzeć co tam za cuda mi będą potrzebne od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zapominasz to może powinnaś zrobić sobie listę zakupową? Ja takową posiadam i jest coraz dłuższa :)

      Usuń
  2. *:
    Piękne zakupy! Bardzo jestem Twojej opinii o toniku orientany :)
    Ja też skusiłam się na naturativ :D ale dopiero 2 dni temu :) jeszcze idą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak ten tonik sprawdzi się na moich włosach :)

      Usuń
  3. Ciekawy zestaw kosmetyków :) Ja również zakupiłam kilka nowości ale głównie z zakresu dobrego odżywiania. Znalazłam ekologicznego dostawcę warzyw oraz zamontowałam filtr do wody - zaczynam wiosenny detox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś ekologicznego dostawcę warzyw. Zdrowe odżywianie to bardzo ważna rzecz.

      Usuń
  4. Też ostatnio zrobiłam zakupy na Skarbcu Natury. Kupiłam też ten tonik do włosów również po recenzji anuli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic, nigdy nie miałam z firmy Naturativ. Muszę w końcu kiedyś skusić się choćby na jeden produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto te kosmetyki wypróbować. W tym sklepie dosyć często są promocje i warto na nie zapolować. Można kupić kosmetyki znacznie taniej niż w cenie regularnej.

      Usuń
  6. Bardzo miłe zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tylko henny Khadi i jest to moja wielka miłość, a reszty nie znam ;) Ten tonik do włosów mnie bardzo zaciekawił !
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe nowości, wiosna będzie przyjemnie pachnąca

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...