wtorek, 23 lutego 2016

PAT&RUB Otulające masło do ciała



        Wszelkie balsamy, masła i inne mazidła do ciała są dla mnie kosmetykami niezbędnymi, a to dlatego, że mam na ciele skórę suchą, a okresowo bardzo suchą. W bardzo suchą zmienia się w okresie zimowym. Muszę jednak przyznać, że tej zimy moja skóra jest w wyjątkowo dobrym stanie, być może dlatego, że zima jest bardzo lekka. Mimo to z mazideł do ciała nie rezygnuję i dzisiaj przedstawię Wam kolejne z nich, a mianowicie Otulające masło do ciała PAT&RUB. 


Producent tak pisze o tym kosmetyku:
"Masło o ciepłym, otulającym zapachu naturalnej wanilii, karmelu i cytryny oraz konsystencji tortowego kremu.
Bogactwo i wysokie stężenie maseł i olejów roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra staje się znakomicie nawilżona i uelastyczniona. Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu. Do stosowania od stóp po dekolt." 

W składzie masła znajdziemy całą gamę wartościowych, roślinnych substancji:
  • masło shea* - nawilża i zmiękcza,
  • masło kakaowe* - natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia,
  • masło oliwkowe* - wygładza i koi,
  • olej babassu* - uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV,
  • squalane (z oleju oliwkowego)* - nawilża,
  • ekstrakt z cytryny* - działa ujędrniająco i przeciwzapalnie,
  • naturalna witamina E* - antyoksydant,
  • gliceryna roślinna* - nawilża
 * - surowce naturalne z certfikatem ekologicznym.


Masło zamknięto w plastikowym słoju zawierającym 250 ml kosmetyku. Pod zakrętką znalazłam dodatkowe zabezpieczenie w postaci krążka z folii aluminiowej. Dzięki temu wiadomo, że nikt przed nami paluszków do słoika nie wkładał.
Masło rzeczywiście ma konsystencję puszystego kremu tortowego, a wrażenie, że jest to krem tortowy potęguje piękny zapach wanilii, cytryny i karmelu. Ten zapach utrzymuje się dosyć długo i przyjemnie otula ciało. Masło łatwo rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Po wmasowaniu masła skóra jest gładka, dobrze nawilżona i pachnąca. Otulające masło do ciała jest kosmetykiem bardzo wydajnym i niewielka jego ilość wystarcza do nawilżenia całego ciała. W moim przekonaniu jest to bardzo dobry kosmetyk. Nie jest, co prawda, zbyt tani ale w sklepie Pat&Rub często bywają atrakcyjne promocje i można kupić je w znacznie niższej cenie.

 
Skład (INCI): Aqua, Butyrospermum Parkii, Caprylic/Capric Triglyceride, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Orbignya Oleifera Seed Oil, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Glycerin*, Olive (Olea Eurpaea) Oil, Hydrogenated Olive Oil, Myristil Myristate, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Squalane, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, D-Limonene, Linalool.
Warto dodać, że kosmetyk posiada certyfiakat NaTrue.        

13 komentarzy:

  1. Obecnie mam Relaksujące Masło z Pat&Rub i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła relaksującego jeszcze nie miałam. Miałam natomiast Rewitalizujące i też było bardzo dobre. Myślę, że z czasem skuszę się na pozostałe masełka tej marki :)

      Usuń
  2. Seria otulająca jest moją ulubioną spośród wszystkich wypuszczonych przez Pat&Rub. Ten zapach to prawdziwy majstersztyk.
    Mało również oceniam wysoko, ale wolałabym, aby miało bardziej treściwą formułę, najbardziej odpowiada mi ta w kremach do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach serii otulającej też mi się bardzo podoba. Masło jak najbardziej mi odpowiada natomiast nie miałam jeszcze żadnego kremu do stóp od Pat&Rub.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mazidło do ciała. Jednak na całe szczęście marka Pat&Rub mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie odpowiada zapach tych kosmetykow;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych kosmetyków:-) Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, więc chyba muszę nadrobić braki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tego masła ostatniej jesieni i bardzo dobrze wspominam. Cudowna konsystencja, bardzo dobre nawilżenie i piękny zapach. Teraz mam wersję relaksującą i zapach mniej mi się podoba, ale działanie jest tak samo dobre. Zapachowo zdecydowanie wygrywają wersja otulająca i hipoalergiczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiałam to masło, bardzo przyjemne w użyciu no i ten cudny zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę zaczynam dopiero poznawać, dzięki Kosodrzewinie. Lubię takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny zapach, zdecydowanie mój ulubiony
    Zapraszam do mnie: https://beautymarisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...