wtorek, 6 maja 2014

LA SAPONARIA BIO Szampon do Włosów Szałwia i Cytryna



    
           Pisałam niedawno o naturalnych mydłach włoskiej marki  LA SAPONARIA (klik) a dzisiaj przedstawię Wam kolejny kosmetyk tej samej marki, a mianowicie BIO Szampon do Włosów Szałwia i Cytryna.




O szamponie możemy przeczytać:
"Wspomaga i przeciwdziała powstawaniu łupieżu, idealny dla włosów tłustych i przetłuszczających się za sprawą bogactwa cennych, naturalnych roślinnych wyciągów z szałwii, cytryny i pokrzywy o działaniu ściągającym i normalizującym. Stworzony z delikatnych składników powierzchniowo czynnych otrzymanych ze słonecznika i orzecha kokosowego subtelnie oczyszcza włosy bez wysuszania ich końcówek oraz, co istotne, nie stymuluje skóry do jeszcze większej produkcji sebum..."



Jestem posiadaczką włosów przetłuszczających się i jednocześnie wrażliwej skóry głowy. Ta wrażliwość przejawia się częstym swędzeniem głowy. Ze względu na szybkie przetłuszczanie się włosów muszę myć je codziennie. W tej sytuacji staram się wybierać takie kosmetyki do włosów, które byłyby naturalne, przeznaczone do włosów tłustych i jednocześnie delikatne, nie powodujące podrażnień skóry. Szampon LA SAPONARIA spełnia te warunki. Jest rzeczywiście delikatny i nie powoduje swędzenia skóry jednocześnie dobrze oczyszczając i ją i włosy. Zmywa również oleje. Dobrze się pieni, ma ładny zapach, który określiłabym jako cytrynowy z lekką nutą ziołową. Jak wygląda jego skład możemy zobaczyć na poniższym zdjęciu:




Nie zauważyłam żeby szampon zmniejszył przetłuszczanie się moich włosów. Nie miałam jeszcze kosmetyku, który by tego dokonał. Nie potrafię też powiedzieć czy szampon zwalcza łupież z tej prostej przyczyny iż, na szczęście, łupieżu nie posiadam. Jestem jednak z niego zadowolona gdyż dobrze oczyszcza skalp i włosy i jest bardzo delikatny. Spełnia więc moje oczekiwania. Myślę, że o jego wysokiej jakości decydują składniki takie jak szałwia, pokrzywa i cytryna czyli rośliny od dawna cenione w pielęgnacji włosów, a także delikatne detergenty.



BIO Szampon do Włosów Szałwia i Cytryna zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Butelkę łatwo się otwiera, bez problemu można to zrobić jedną ręką. Jest to kosmetyk certyfikowany przez Suolo e salute, włoską organizację certyfikującą. Nie jest testowany na zwierzętach, nadaje się również dla wegan. Kupiłam go w tym sklepie. 

10 komentarzy:

  1. Kosmetyków tej marki nie znam. A szampon całkiem nieźle się zapowiada. Świetnie, że się sprawdził u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale szampon jest na pewno wart uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie :) ostatnio ciągnie mnie do włoskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoskie kosmetyki naturalne nie są popularne w Polsce. Ja też wypróbowałam ich dopiero kilka ale, jak dotychczas, trafiałam na dobre produkty :)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki ale szałwia z cytryną brzmi nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to jest dobre połączenie. I jeszcze do tego pokrzywa :)

      Usuń
  5. Nie znam,ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...