poniedziałek, 18 listopada 2013

Paczuszka z BIOSNA.pl

          


              Napisała do mnie niedawno pani Ania ze sklepu BIOSNA.pl i zaproponowała współpracę. Z przyjemnością się zgodziłam gdyż sklep ten oferuje bogaty wybór kosmetyków naturalnych bardzo dobrych marek. Dziś odwiedził mnie listonosz i wręczył paczuszkę z kosmetykami do testów. Oto jej zawartość:



Dostałam trzy pełnowymiarowe produkty, a mianowicie:
  • Kivvi  Żel pod prysznic z bergamotką i werbeną,
  • Provida Organics  Krem do rąk z avocado,
  • Aubrey Organics  Balsam do ust w sztyfcie Miód i Wanilia.
Kosmetyki pełnowymiarowe sama mogłam wybrać i muszę przyznać, że miałam z tym nie lada problem gdyż oferta sklepu jest tak bogata, że mnóstwo produktów mnie kusiło. W końcu zdecydowałam się na te wymienione wyżej.  Ponadto w paczuszce znalazłam dwa urocze mini mydełka w kształcie serduszek oraz próbki kosmetyków przeważnie marki John Masters Organics.
Tak się składa, że żadnej z tych marek kosmetyków nie miałam dotąd okazji poznać, a więc z tym większą przyjemnością i ciekawością zabiorę się do testowania. Po przetestowaniu będą recenzje. Dotyczy to, oczywiście, tylko pełnowymiarowych produktów.





18 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka! Z chęcią wypróbowałabym żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie wypróbuję ten żel, a zacznę już dziś wieczorem :)

      Usuń
  2. ile wspaniałości, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zgadzam się, że są to wspaniałości :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy:) Mydełka są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te serduszka też mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. Oj, jaka miła współpraca :))
    Miłago używania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych produktów, także liczę na jakieś recenzje za jakiś czas ;) Szczególnie mnie interesuje sztyft do ust i krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji zapoznać się z żadnym z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków. Gratuluję nowej współpracy i życzę przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy, nie słyszałam o tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu. Fajnie, że dorzucają próbki do zakupów bo niestety nie wszystkie sklepy tak robią.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...