piątek, 15 marca 2019

Nowości kilku ostatnich tygodni



    Dosyć dawno nie pokazywałam nowych, kosmetycznych nabytków. Przyszła więc pora na pochwalenie się tym, co kupiłam w ciągu kilku ostatnich tygodni.
Jeszcze całkiem niedawno nie wiedziałam o istnieniu sklepu Naturalny Punkt Widzenia. Dowiedziałam się o nim z bloga Violi i zajrzałam tam. Oferta sklepu spodobała mi się, a więc złożyłam zamówienie. Wczoraj dostałam paczuszkę, a oto jej zawartość:



Żel do higieny intymnej od SYLVECO jest kosmetykiem dobrze mi znanym. Zużyłam już kilka butelek tego żelu, a teraz kupiłam go ponownie. O Orzechowym balsamie do ciała od FRESH&NATURAL czytałam wiele razy w blogosferze. Ponieważ były to same pozytywne opinie postanowiłam przetestować go na własnej skórze. Do koszyka wrzuciłam też Puszysty mus do ciała Cynamon z Wanilią oraz mydło Mięta z miętą marki CZTERY SZPAKI  Postanowiłam poznać wreszcie tę markę. W zapasach mam mydełko Pomarańcza i rozmaryn z tej mydlarni ale jeszcze go nie używałam. O maseczkach do twarzy marki RAPAN BEAUTY czytałam dosyć dużo dobrego. Postanowiłam więc wypróbować jedną z nich. Mój wybór padł na Maskę i peeling 2 w1 Niebieska glinka syberyjska i "Smocza krew". Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi na mojej skórze. Skusiłam się też na jeszcze jedno mydełko. Jest to mydło o nazwie Biała glinka marki YOUR NATURAL SIDE. Sądząc po składzie powinnam być z niego zadowolona. Oprócz zamówionych produktów w paczce znalazłam też próbkę oleju do demakijażu marki Clochee oraz próbkę oleju cacay od your natural side.

To nie wszystkie moje nowości. Nieco wcześniej zrobiłam małe zakupy w sklepie Green Line.



Kupiłam tu Szampon i odżywkę z ziemią mineralną marki LUVOS. Spośród kosmetyków LUWOS poznałam dotychczas tylko maseczki do twarzy w saszetkach. Dobrze działały na moją skórę postanowiłam więc poznać inne produkty tej marki. Zaczęłam od kosmetyków włosowych. Do koszyka wrzuciłam też Dezodorant w kremie z bergamotką i limonką marki SCHMIDT`S. Dezodoranty Schmidt`s są mi już dobrze znane, a o bergamotce i limonce pisałam tu. Gdy wcześniej kupowałam te dezodoranty były one zapakowane tylko w szklany słoiczek. Teraz mają dodatkowe opakowanie czyli kartonik. Moim zdaniem niepotrzebnie. Co prawda karton to nie plastik i ulega rozkładowi ale po co produkować dodatkowe śmieci? 

Kilka kosmetyków udało mi się kupić stacjonarnie. 



Kosmetyki ORIENTANY kupiłam w drogerii HEBE. Jest to Naturalny kremowy peeling do twarzy Papaja i Żeń-szeń indyjski. Peeling jest już w użyciu i pisałam o nim w poprzednim poście. Drugi kosmetyk to Krem do twarzy na dzień i na noc Ashwagandha i żeń-szeń indyjski. Kremu jeszcze nie używałam. Czeka aż skończę używany obecnie.
Niedawno odkryłam, że w moim mieście pojawił się nowy sklep z kosmetykami naturalnymi. Oczywiście musiałam tam zajrzeć co skończyło się zakupem dwóch mydlanych kostek marki e-FIORE. Są to mydełka Nagietkowe i Ryżowe. Jest tam dosyć duży wybór kosmetyków e-Fiore (i nie tylko) i pewnie w przyszłości skorzystam z tej oferty.
To już wszystkie moje nowości. Na razie szlaban na zakupy kosmetyczne. Następne będą dopiero wtedy gdy rzeczywiście będzie taka potrzeba tzn. gdy potrzebne produkty będą się kończyły.     

39 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Zamierzam kupić żel do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ten żel jest bardzo dobrym produktem. Myślę, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  2. Też niedawno robiłam zakupy na Greenline-sklep. Dezodorant Schmidt's będę używać pierwszy raz.
    Z Mydlanych nowości u mnie Cztery szpaki Len i Rumianek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam kupić mydło Len i Rumianek ale gdy składałam zamówienie akurat go nie było. To nic, kupię następnym razem :)

      Usuń
  3. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, ale ogólnie większość znam jedynie z widzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że wiele kosmetyków znamy tylko z widzenia lub nie znamy w ogóle jest zupełnie normalne. Na rynku jest tak dużo kosmetyków, że poznanie wszystkich jest niemożliwe :)

      Usuń
  4. Naturalny Punkt Widzenia obczajony :) Fajny asortyment :) Swego czasu też miałam w planach szampon Luvos, ale gdzieś mi to uciekło. Chętnie dowiem się więcej w tym temacie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu cynamonu i wanilii

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy produkt jaki spojrzałam to mus do ciała o zapachu cynamonu i wanilii. Bardzo mnie ciekawi ten produkt a przede wszystkim zapach..Czy nie jest mdły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś moją ukochaną wersję maseczki rapan :)))))
    Balsam orzechowy fresh and natural uwielbiam! Bardzo fajne zakupy, większość bym Ci zagarnęła :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling z papaja mi sie spodobał. Szkoda że hebe nie ma u mnie. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ktoś lubi naturalne kosmetyki, to dobrym pomysłem może być skorzystanie z zabiegów SPA. Masaże czekoladą, kąpiele błotne i wiele innych upiększających zabiegów. Sama często korzystam z hoteli ze spa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalne kosmetyki to mój faworyt w codziennej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty. Bardzo lubię stosować kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne produkty to zawsze dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy z Orientany zdecydowanie należą do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis ! od dłuższego czasu czytam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też postanowiłam ostatnio zaszaleć i spróbować nowości. Kupiłam sobie nanoringi do przedłużania włosów i teraz mogę się pochwalić najdłuższymi włosami w życiu, sięgają aż do pasa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziewie się, że nowa marka, która oferuje naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała zdobywa taką popularność. Ludzie zaczęli patrzeć na składy i już nie kupują byle czego. Idziemy w dobrym kierunku jeżeli chodzi świadomość produktów, które używamy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujący wpis o kredytach i i kosmetykach. Niesamowite połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  20. wartościowy i fajny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  23. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wpis! Czekam na kolejne z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze czekam na nowości z tego bloga i polecam innym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten blog, zawsze wpadną jakieś ciekawe nowości.

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  31. Recenzja tych kosmetyków jest bardzo wartościowa. Chętnie z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...