niedziela, 8 lutego 2015

PETAL FRESH w Rossmanie




             Poszłam wczoraj do Rossmana aby kupić kolejne opakowanie ekologicznego proszku do prania Domol i trochę przysmaczków dla mojej koteczki. Zawsze przy takich okazjach przeglądam też półki z kosmetykami. A nuż uda się coś ciekawego wypatrzyć :) No i wypatrzyłam. Na półkach z kosmetykami włosowymi stały sobie szampony i odżywki do włosów amerykańskiej marki PETAL FRESH. Rozumiecie chyba, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie i w moim koszyku znalazł się szampon i odżywka.




Na półkach stało kilka rodzajów szamponu i kilka odżywek tej marki. Ja wybrałam Odżywczo-antyseptyczny szampon do włosów Tea Tree i Odżywkę do włosów farbowanych Pomegranate & Acai.
Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki ale wiem, że firma ta produkuje nie tylko kosmetyki do włosów ale też żele pod prysznic i do mycia twarzy, balsamy do ciała, peelingi itp. Miałam nadzieję, że uda mi się kupić jeszcze jakiś inny kosmetyk ale, niestety, w sklepie były tylko szampony i odżywki. Pani z obsługi powiedziała mi, że pozostałe kosmetyki będą w późniejszym czasie ale nie wiedziała kiedy. Nie pozostaje więc nic innego jak polować na nie podczas kolejnych wizyt w Rossmanie.




Butelki z szamponem i odżywką są dosyć duże, każda z nich zawiera po 355 ml produktu. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków, jedynie je powąchałam ale nie zdradzę teraz jak pachną. Od jutra zaczynam testowanie, a potem będą recenzje.
Znacie tę markę kosmetyków? Jeśli tak, to co o niej myślicie?  

44 komentarze:

  1. Chyba poszukam składów, bo dobrze by było mieć coś dobrego pod ręką a nie tylko zakupy online :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, też lubię kupować kosmetyki stacjonarnie. Niestety, mało kiedy się to udaje, pozostają zakupy online :)

      Usuń
    2. Ja czytałam składy odżywek i zrezygnowałam z zakupu. Jak dla mnie składniki nie zachwycają, ale mam nadzieję, ze mimo to dobrze się sprawią. ^^

      Usuń
  2. Muszę je wypróbować,zapowiadają się super;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomość! Oby się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spiszą. Pożyjemy tzn. potestujemy - zobaczymy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest kilka tych odżywek to pewnie coś dla siebie wybierzesz :)

      Usuń
  5. Bede wdzieczna za podanie ceny i pokazanie skladow ;) Super, ze kolejne fajne rzeczy pojawily sie w Rossmanie, moze sie skusze w przyszlym roku, bo na razie mam ogromne zapasy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to 19,99 za każdą butelkę. Składy podam w recenzji.

      Usuń
    2. Tu możesz podejrzeć składy:

      http://www.iherb.com/Petal-Fresh-Organics-Scalp-Treatment-Shampoo-Tea-Tree-16-fl-oz-475-ml/59423#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=petal%20fresh&rc=90&sr=null&ic=20

      http://www.iherb.com/Petal-Fresh-Organics-Color-Protection-Conditioner-Pomegranate-Acai-16-fl-oz-475-ml/59156#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=petal%20fresh&rc=90&sr=null&ic=22

      Usuń
    3. dzieki, patrzylam w dwoch rossmannach ale nie bylo tych produktow :(

      Usuń
  6. Bardzo interesujące nowości! Czekam z ciekawością na dalsze info o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okażą się interesujące w praktyce :)

      Usuń
  7. Chyba czas się udać na zakupy do Rossmanna. Fajnie, że wprowadzają takie produkty do swojej oferty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Im więcej kosmetyków naturalnych będzie dostępnych w sklepach stacjonarnych, tym lepiej :)

      Usuń
  8. Pierwszy raz o nich słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno dowiedziałam się o tych kosmetykach :)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki ale chętnie poczytam jak kosmetyki się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale chętnie w sklepie się im przyjrzę, chociaż wczoraj tam byłam i nie widziałam tych nowości

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. W tym TK MAXX to jest chyba kopalnia kosmetyków naturalnych z całego świata :)

      Usuń
  12. Sandro ja je wypatrzyłam w hebe. Mam nadzieję na powiększenie asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam, że są też w hebe. Niestety, w moim miasteczku hebe nie ma, a rossmann jest :)

      Usuń
  13. Dawno nie byłam w Rossmannie. To świetnie, że wprowadzają nowe marki, Czekam więc na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że nie poprzestają na kosmetykach chemicznych ale tych naturalnych mogłoby być trochę więcej :)

      Usuń
  14. Nie widziałam u siebie tych produktów. Zresztą ostatnio rzadko wchodzę do Rossmanna, jedyne po zdrową żywność i środki higieniczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rossmann potrafi pozytywnie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rossmann ma bardzo dużo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. w końcu coś się zmienia na lepsze, pomału ale zawsze jest iskierka nadziei

    OdpowiedzUsuń
  18. spadasz mi z nieba z taką informacją

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam nawilżający szampon i odżywkę z aloesem. Jestem fanką organicznych kosmetyków, a teraz marki Petal Fresh. Przede wszystkim mega plus za skład- porównywalny do tych ekskluzywnych kosmetyków, no i włosy wyglądają pięknie: są miękkie, dobrze się rozczesują i są porządnie wymyte :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...