niedziela, 3 grudnia 2017

SO`BIO etic Krem nawilżająco-odżywczy do rąk z oślim mlekiem.



 
       SO`BIO etic to dosyć popularna wśród zwolenniczek naturalnej pielęgnacji francuska marka kosmetyków naturalnych. Je jednak dopiero zaczynam ją poznawać. Wcześniej miałam tylko masło do ciała tej marki, a teraz przyszła kolej na Krem nawilżająco-odżywczy do rąk z oślim mlekiem.



Na temat kremu można przeczytać:
Aby chronić dłonie przed licznymi szkodliwymi czynnikami otoczenia i na długo zachować elastyczność i gładkość ich skóry SO`BIO stworzyło nawilżająco-odżywczy krem z mlekiem oślim do rąk. Ten nietłusty krem natychmiast się wchłania i pozostawia na dłoniach pachnącą, cudownie jedwabistą i nieklejącą powłokę ochronną. Nawilżona, ochroniona i odżywiona skóra dłoni odzyskuje jedwabistą gładkość i piękno.
Zawiera:
- ośle mleko - odżywcze i regenerujące
- masło karite - odżywcze i zmiękczające
- aloe vera bio - nawilżający i kojący.



W kremie znajdują się dwa składniki, które moja skóra bardzo lubi. Jeden z nich to ośle mleko. Jak wiemy w oślim mleku kąpała się Kleopatra i wiedziała co robi. Współczesne badania potwierdzają korzystny wpływ oślego mleka na skórę. Działa ono regenerująco, rozjaśniająco i nawilżająco. Ponadto stymuluje produkcję kolagenu i elastyny w skórze, a więc ma działanie anti-aging. Jest bogate w witaminy A, B1, B2, B6, C, D i E oraz nienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, a także wiele mikroelementów. Drugi składnik to aloes. Żel aloesowy bogaty jest w glikoproteiny, polisacharydy, polipeptydy, aminokwasy, witaminy i mikroelementy. Zawarty w kosmetykach żel aloesowy ma działanie przeciwzapalne, łagodzi podrażnienia, zmiękcza twardy naskórek. Polisacharydy z żelu ułatwiają wiązanie wody, a więc zapobiegają przesuszeniu skóry. Szkoda tylko, że aloesu jest w tym kremie niewiele, znajduje się na końcu składu.



Krem otrzymujemy w plastikowej tubie zawierającej 75 ml kosmetyku. Jest to biały kremik o dosyć lekkiej konsystencji i przyjemnym, delikatnym zapachu kojarzącym mi się trochę z wanilią, trochę z karmelem. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Nie ma więc obaw, że coś (np. dokumenty w pracy) zaplamimy na tłusto.
Moje dłonie są bardzo suche i dlatego wiele kremów ma po prostu zbyt słabe dla nich działanie. Wmasuję taki krem, wchłonie się i... skóra jest taka jak przed aplikacją. Jakbym w ogóle tego kremu nie wmasowała. Dlatego potrzebuję preparatu treściwego i odżywczego. Taki właśnie jest Krem nawilżająco-odżywczy do rąk z oślim mlekiem od SO`BIO etic. Mimo iż szybko się wchłania, to skóra pozostaje miękka, delikatna i jedwabista. Nie ma śladu po przesuszeniu. Takie właśnie kremy lubię i ja i moje ręce. Dodatkowym plusem kosmetyku jest jego wydajność. Niewielka ilość wystarcza na całe dłonie i trzeba wręcz uważać, żeby nie wycisnąć z tubki zbyt dużo.


Skład kremu (INCI): Aqua (Water), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Cocoglycerides, Bentonite, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Donkey Milk, Glyceryl Stearate Citrate, Benzyl Alcohol, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil*, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Phytic Acid, Sodium Levulinate, Linalool, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Benzyl Salicylate.
* - z rolnictwa ekologicznego
99% składników jest pochodzenia naturalnego,
21% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego.
Krem posiada dwa certyfikaty świadczące o jego naturalności: Cosmebio i Ecocert.


Znacie kosmetyki tej marki? Jeśli tak, to co o nich sądzicie?    

21 komentarzy:

  1. Mam ochotę na ich krem tonujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam tego kremu ale pewnie kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żadna z nas nie zna wszystkich marek kosmetyków i o wielu nawet nie słyszałyśmy :)

      Usuń
  3. oj jakoś te ośle mleko mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego Cię nie przekonuje? Czy Twoja skóra go nie toleruje czy też wolisz kosmetyki wegańskie?

      Usuń
  4. Z tej serii So bio etic obecnie kupiłam szampon do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam żadnego włosowego kosmetyku od So`Bio. Pewnie z czasem to się zmieni :)

      Usuń
  5. Nie znam firmy, ale krem brzmi bardzo przyjemnie, szczególnie o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem interesujący. Tej firmy miałam tylko micel. Chwaliłam sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremik jest bardzo fajny i pewnie będę do niego wracała :)

      Usuń
  7. bardzo lubię kosmetyki tej marki, ten krem mam w zapasach i wkrótce po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę i kupować kremy do rąk. Pewnie kiedyś się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka na prawdę warta polecenia :) Dzięki za opinię i czekam na kolejne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem naprawdę wysokiej jakości. Super artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto poczytać takie wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto było tutaj wejść i poczytać

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...