wtorek, 11 października 2016

BIOTURM Krem do rąk nr 52




       Kremy do rąk to niezbędne produkty w mojej kosmetyczce. Nie potrafię, niestety, wykonywać prac domowych w rękawiczkach, a więc skóra moich rąk często jest przesuszona i szorstka. W takiej sytuacji ratunkiem są kremy, których używam wiele razy w ciągu dnia. Kiedyś, zamiast kremów do rąk, stosowałam oleje, a teraz częściej używam kremów. Aktualnie jest to Krem do rąk nr 52 marki BIOTURM.




Podstawą większości kosmetyków marki BIOTURM jest aktywny kompleks lacto uzyskiwany z organicznej serwatki według opatentowanej metody i w ściśle kontrolowanych warunkach. W procesie tym dochodzi do przemiany białek mleka i cukru mlecznego w aminokwasy, kwas mlekowy i sole.
Producent tak pisze o kremie: "Intensywny kompleks czynny lacto połączony z wysoką jakością olejków roślinnych w naturalny sposób pielęgnuje i normalizuje skórę. Wyciągi z nagietka i korzenia lukrecji regenerują oraz koją dłonie. Produkt jest wolny od konserwantów, barwników, PEG, oleju parafinowego."



75 ml kremu zamknięto w miękkiej, plastikowej tubie. Ma on lekką, kremową konsystencję i śliczny, żółciutki kolor. Zapach... znów mam problem z jego określeniem ale chyba można nazwać go kwiatowo - owocowym. Jest wyraźny ale nienachalny. Kremik szybko się wchłania, sucha skóra moich dłoni dosłownie pije go niczym gąbka wodę. Jeśli po umyciu rąk nie zaaplikuję im kremu, to skóra wydaje się być cieniutka i mam wrażenie, że pod wpływem dotyku zacznie zaraz szeleścić niczym pergamin. Po wmasowaniu kremu BIOTURM to wrażenie znika. Skóra jest mięciutka, delikatna i niemal aksamitna w dotyku. Krem nie pozostawia na niej tłustej warstwy, a więc nie ma obaw, że cokolwiek ubrudzimy nakremowanymi łapkami. Krem do rąk nr 52 posiada certyfikat BDIH. Jest moim pierwszym kosmetykiem marki BIOTURM, a ponieważ sprawdził się doskonale, będę chciała poznać także inne produkty tej marki. Krem kupiłam w tym sklepie.




Skład kremu: Aqua, Glycerin, Alcohol, Lac*, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Cetearyl Alcohol, Undecane, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Stearate Citrate, Oleyl Erucate, Polyglyceryl-3 Stearate, Cetyl Palmitate, Sesamum Indicum Seed Oil*, Tridecane, Acacia Decurrens/Jojoba/Sunflower Seed Wax/Polygryceryl-3 Esters, Dipotassium Glycyrrhizate, Calendula Officinalis Flower Extract*, Distarch Phosphate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Xanthan Gum, Oryzanol, Lactic Acid, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Sodium Stearoyl Glutamate, Citronellol, Linalool.
* - z kontrolowanych upraw organicznych  

6 komentarzy:

  1. Myślę, że kremik przypadłby moim dłoniom do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie wrażenie po myciu dłoni i zawsze muszę je kremować, super, że ten krem jest pomocny, nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki tej marki. Obecnie używam kremu do twarzy z mirrą. Wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam bliżej poznać markę Bioturm, a więc pewnie i na ten krem przyjdzie kolej :)

      Usuń
  4. Mam suchą skórę, na twarz stosuję serum z witaminą E LIQ Ce i jestem bardzo zadowolona. Nie miałam kremów z tej firmy, a opis podpowiada mi, że by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...