poniedziałek, 3 czerwca 2013

BIOdrogeria.pl po raz drugi i...ostatni.


       

       Nawiązując do tej  notki pragnę poinformować, że w dniu dzisiejszym na moje konto bankowe wpłynęły wreszcie pieniądze za niezrealizowane zamówienie. Dosyć długo musiałam czekać ale zawsze lepiej późno niż wcale.

Nie wiem czy to miało jakiś wpływ na zwrot moich pieniędzy, ale wystawiłam BIOdrogerii stosowną "laurkę" na portalu Opineo.pl, gdzie zamieszczane są opinie o sklepach internetowych. Ponieważ napisałam opinię zdecydowanie negatywną, poproszono mnie o numer zamówienia. Może ten portal przesyła negatywne opinie do sklepów? Może to zadziałało?
Oprócz mnie jeszcze jeden klient opisał swoją przygodę z BIOdrogerią. Jeśli ktoś chce przeczytać to zapraszam tutaj.

Miałam zamiar poczekać jeszcze kilka dni i, jeśli pieniędzy by nie było, pójść jednak z tym na policję. Cieszę się, że nie muszę już tego robić i że pieniądze odzyskałam. Z całą pewnością już nigdy nie złożę zamówienia w sklepie BIOdrogeria.pl i wszystkim odradzam.
 

18 komentarzy:

  1. Dobrze, że tu zajrzałam, nie będzie mnie już kusić zamawianie tam. Nie lubię jak ktoś sobie nic nie robi z klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje notki się przydają. Właśnie ku przestrodze je pisałam :)

      Usuń
  2. CHyba właśnie opineo przesyła negatywy. Z tego co widzę pozytywnych na opineo nie mają.
    Bardzo nieprofesjonalnie się zachowali. Chyba nie mają pojęcia jak szybko się opinie rozprzestrzeniają online i nie znikają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, że przesyłają. Niech sobie tacy, pożal się Boże, "biznesmeni" nie myślą, że o ich paskudnym zachowaniu nikt się nie dowie. Informacje w sieci rozchodzą się błyskawicznie.

      Nie wiem dlaczego uważasz, że na Opineo nie ma pozytywnych opinii. Jest całe mnóstwo, chyba więcej niż negatywnych.

      Usuń
  3. Cieszę się, że ostatecznie dostałaś te pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że odzyskałaś pieniądze, a opinia już zapewne poszła w świat;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że takie posty powstają! Cieszę się, że odzyskałaś pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że odzyskałaś pieniądze. Tej firmie już dziękujemy. Dobrze, że napisałaś o sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że zwrócili Ci pieniądze. Nie lubię zamawiać przez internet bo boję się właśnie takich sytuacji.
    Z tego co wiem o Opineo przesyła feedbacki do firm, tylko nie wiem czy do wszystkich czy tylko do certyfikowanych przez ten portal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wszystko dobrze się skończyło. Oby takich firm było jak najmniej. Dzięki Tobie Sandro mam nadzieję, że inne firmy dwa razy się zastanowią zanim naciągną kolejnego klienta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że masz to już za sobą.

    I dobrze wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam sklepu ale dobrze wiedzieć o tym na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama prowadze sklep internetowy i w glowie mi sie czasem nie miesci jaką niektorzy sprzedający mają ulanską fantazje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witajcie! Też raczej nie kupię już w tym sklepie. Zamawiałam kilka produktów, min. szampon, na którym najbardziej mi zależało. Po zaktualizowaniu zamówienia przez firmę (nie informując mnie o tym)szamponu nie było na liście. Wysłałam więc mejla, żeby dołożyli inny o podobnej gramaturze (jedna przesyłka=taniej). Zero odzewu z ich strony. Dzisiaj dostałam przesyłkę, bez szamponu, a podkład który zamawiałam w tonacji jasny beż 02, dostałam średni beż 03. Wysłałam mejla z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, numer telefonu podany na stronie jest nieprawidłowy(nie ma takiego numeru). Dobrze, że wzięłam przesyłkę za pobraniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie rozumiem postępowania właścicieli tego sklepu. Po co prowadzić sklep i jednocześnie swoim postępowaniem odstraszać od niego klientów. Strasznie to dziwne. Nie ma sensu składać tam zamówień, a szkoda, bo produkty mają bardzo fajne...

      Usuń
  13. Witam!Ja tez zamowilam z tej firmy. Zwodza mnie juz prawie 2miesiace ze kosmetyki dostane! Dzwonilam do nich i powiedzialam ze podejme srodki prawne jak nie odzyskam pieniedzy. Czekam na przelew...A stronka firmy zniknela...:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Świetna strona. Cieszę się, że na nią trafiłem.
    Administrator zrobił kawał dobrej roboty.

    My page moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...