niedziela, 15 kwietnia 2018

PETAL FRESH Szampon i odżywka pogrubiające włosy



    Kosmetyki amerykańskiej marki PETAL FRESH są na polskim rynku już od kilku lat. W Rossmannie w moim mieście można kupić tylko szampony i odżywki do włosów. Niektóre z nich wypróbowałam i dobrze sprawdziły się na moich włosach. Jakiś czas temu będąc na zakupach w Rossmannie zauważyłam, że obok znanych mi butelek z szamponami i odżywkami Petal Fresh stoją zupełnie inne zawierające również szampon i odżywkę. Zainteresowałam się nimi i okazało się, że są to Szampon i odżywka pogrubiające włosy. Nie ukrywam, że zainteresowały mnie te produkty chociaż nie bardzo wierzyłam, że kosmetyki mogą pogrubić włosy. Postanowiłam przekonać się o tym na sobie i kupiłam ten zestaw.



O szamponie przeczytałam: Szampon pogrubiający włosy Petal Fresh Organics wykorzystując siłę roślin głęboko oczyszcza skórę głowy usuwając brud oraz sebum. Zawarte w preparacie witaminy B3, B5 oraz B7, wnikając w strukturę włosa, uzupełniają poziom keratyny, zwiększają poziom elastyczności, zapobiegają łamaniu się włosów oraz przywracają objętość. Witaminy i proteiny zapewniają włosom blask. Włosy stają się grubsze i bardziej podatne na stylizację. Składniki Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services. Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważone pH, nie testowany na zwierzętach. Idealny do włosów po zabiegach keratynowych.



Szampon otrzymujemy w płaskiej butelce z ciemnego plastiku o pojemności 355 ml. Ma on konsystencję przezroczystego żelu typową dla większości szamponów. Łatwo się go wydobywa z butelki z zamknięciem na klik. Jego zapach jest dosyć specyficzny, powiedziałabym, że taki ziołowo - ziemisty. Kojarzy mi się z zapachem tego szamponu.



Szampon świetnie się pieni i dobrze oczyszcza włosy i skalp. Zmywanie oleju z włosów też nie jest dla niego problemem. Jeśli idzie o to obiecane pogrubianie włosów, to sprawa wygląda tak. Gdy spłukuję pianę, to pod palcami wyczuwam większą objętość włosów, a nawet ich większą grubość. Natomiast po wyschnięciu włosy są takie same jak zawsze. Nie mogę się dopatrzyć żadnego pogrubienia,  chyba, że jest ono tak minimalne, że aż niezauważalne. Moje podejrzenia, że to pogrubianie to takie obiecanki-cacanki (żeby nie powiedzieć ściema) producenta okazały się słuszne. Ponieważ nie spodziewałam się pogrubienia, to mogę powiedzieć, że szampon mnie nie zawiódł. Dobrze oczyszcza, włosy plącze tak jak większość szamponów. Po wyschnięciu włosy mają ładny połysk i dobrze się układają.
Skład szamponu:


Na temat odżywki przeczytałam:
Bogata w substancje roślinne pogrubiająca włosy odżywka Petal Fresh Organics odbudowuje oraz stymuluje włosy do intensywnego wzrostu. Zawarte w preparacie witaminy B3, B5 oraz B7 wnikając w strukturę włosa uzupełniają poziom keratyny, zwiększają poziom elastycznośći, zapobiegają łamaniu się włosów oraz przywracają objętość. Witaminy i proteiny zapewniają włosom blask. Włosy stają się grubsze i bardziej podatne na stylizację. Składniki Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów i sztucznych barwników. posiadający zrównoważone pH, nietestowany na zwierzętach.


Odżywkę pogrubiającą włosy otrzymujemy w takiej samej butelce jak szampon. Zamknięcie też ma identyczne z szamponem. W przypadku szamponu zamknięcie na klik sprawdza się dobrze ale w przypadku odżywki już tak nie jest. Tylko przy pierwszym użyciu udało mi się z trudem wycisnąć z butelki potrzebną ilość kosmetyku.  Potem już odkręcałam całą nakrętkę i potrząsając butelką uzyskiwałam odżywkę. Odżywka ma konsystencję dosyć lekkiego kremu i powinna być zamknięta w miękkiej tubie. Wówczas z jej wydobyciem ni byłoby problemu.


Jak już wspomniałam wyżej odżywka ma konsystencję lekkiego kremu. Pachnie tak samo jak szampon. Łatwo rozprowadza się po włosach i, oczywiście, nie spływa z nich. Po spłukaniu odżywki włosy nie są splątane i bez problemu się rozczesują. Po wyschnięciu prezentują się bardzo ładnie. Są błyszczące i miękkie. Jednak obiecanego pogrubienia, tak jak w przypadku szamponu, nie zauważyłam. Nie zauważyłam też zwiększenia objętości włosów.
Skład odżywki:


Moim zdaniem są to poprawne kosmetyki dobrej jakości i nie żałuję, że je kupiłam. Obietnice producenta dotyczące pogrubiania włosów i zwiększania ich objętości, niestety, nie są spełnione. Być może na innych włosach efekt byłby lepszy.
   
  

14 komentarzy:

  1. Czegoś do pogrubiania ost szukałam... może to się sprawdzi. Zdam relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Twoich włosach efekt będzie lepszy. Będę czekała na relację :)

      Usuń
  2. Dobre oczyszczenie i nieplątanie się włosów to już jest bardzo duża zaleta tego szamponu! Większość produktów z drogerii tego niestety nie potrafi. Warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam szampon i odżywkę nawilżająca z tej firmy i była bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie prezentują się produktu na pewno przetestuje szampon na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja szamponu, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki kosmetyków, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może zamiast wydawać pieniądze na kosmetyki pogrubiające włosy, warto zainwestować w bujną perukę? Sklep peruka.pl to niezwykle szeroka oferta najróżniejszych peruk. W jednym miejscu zebrano peruki dla osób, które mają problem z rzadkimi lub zniszczonymi włosami. W ofercie sklepu klienci znajdą peruki naturalne, ale również peruki syntetyczne. Już dziś możesz zmienić swój wizerunek w kilka minut. Odważysz się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zauważalne efekty stosowania kosmetyków czasami trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Jeżeli zależy Ci na szybkiej zmianie, to warto rozejrzeć się za innymi metodami zagęszczania włosów. W sprzedaży mamy mikrowłókna do włosów wysokiej jakości. Produkt został tak przygotowany, aby bardzo dobrze trzymał się włosów. Stosując preparat można liczyć na to ze włosy będą o wiele bardziej zagęszczone. Po wykonaniu zabiegu włosy można czesać, a nawet dotykać dłońmi. Jest to produkt, z którego każdy klient będzie bardzo zadowolony. Niska cena zachęca do spróbowania jak działają mikrowłókna. Jeśli ktoś ma problemy z włosami, które mu wypadają i chce to zakryć to zachęcamy do wybrania naszej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt pięknych i bujnych włosów można szybko uzyskać zakładając peruki naturalne lub sztuczne. Nie trzeba wtedy poświęcać dużo czasu na stosowanie odpowiedniej pielęgnacji. Wystarczy tylko kilka chwil do uzyskania pożądanego efektu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...